God mandag jenter!

mummy4ever

Elsker forumet
Hvordan er det med dere jenter en deilig mandag?

Her har jeg levert mini i barnehagen og gått meg en tur i solskinnet. Deilig vær!! Er helt ødelagt nå, er ikke så mye som skal til [&:]

Natten her har vært helt forferdelig, men hva gjør vel det når man får skikkelig vårfølelse av denne sola [:D]

Hva skal dere i dag da jenter?

God morgen skjønne mandag :)såver så sinnsykt godt om dagen noe jeg ikke har gjordt hele svangerskape,så nå har jeg mye overskudd[:D][:D]

Har til nå handlet,levert mini i barnehagen og vært på trening av bekken og muskler!DEILI[:D][:D]

Nå skal jeg nyte en god frokost og senere skal jeg ut å spise og dra på kino med besteveninnen min:)
Gleder meg masse til det[:D][:D]

Ønsker alle søte,snille,gode juli damer en flott mandag og håper dere har det bra!!

nå ska eg snart avgårde t fysio og trene litt, så på apoteket å hørre me denne babyboksen, ellers ska eg gjør fint lite i dag tror eg :)

Her snør vi ned[:D] Men ser ut til å lysne litt[:)] Er på jobben nå, men satser på en deilig gåtur sener i dag og får sikkert severt deilig middag av mannen når jeg kommer hjem[:)][:)][:)]

Har vondt i hodet i dag, som vanlig[&:] men er mer sykemeldt enn tidligere, så har fri mandager, og forhåpentligvis får jeg fri torsdager også etterhvert. Det hjelper nok på. Mannen min reiser på sjøen i morra. Siden jeg har fri, skal vi en tur på kafe og shopping. Snuppa er levert i barnehagen. Og så må jeg forberede bursdagen hennes i morra[:)] har to kaker og muffins som jeg bakte før helga i frysern, men skal bake til barnehagen og muligens sjokoladekaketog også[:)] og stryke duker[&:] blæ, hater å stryke, får det aldri til[8D] men men[;)]

Ha en fin mandag, jenter[:D]

Her nyter jeg fuglekvitring, blå himmel og sol. Håper den dumme snøen snart er helt borte og ikke kommer tilbake før neste vinter. Nå er det jammen på tide at vi får ordentlig vår.

Ellers har jeg bestilt time til 3D ultralyd neste uke. Gleder meg til å se prinsessen vår igjen. Håper hun har vokst seg stor og fin og at vi får noen fine bilder av henne. Vi gleder oss jo så veldig til å få treffe henne.

Om 1 time kommer pappa og henter meg, da skal vi på brudekjole shopping... Ettersom den jeg har fått sydd ikke ble sydd slik jeg ba om så har jeg nå en brudekjole som ikke har nok plass til babymagen og vil jo helst både se litt fin ut og føle meg fin på bryllupsdagen. Skal jo ta masse bilder vi skal ha på veggen og leve med resten av livet så har lyst på ordentlig brudekjole....  Bare redd det er for kort tid å kjøpe ny nå som det bare  er 3,5 uke til og påsken er like før. Gravide-brudekjoler er vel ikke det de har mest av heller. Så blir spennende å se  hva de sier om det er mulig å skaffe en jeg liker i tide. Håpet er der hvertfall enda, men veldig spent....

Jeg skal ta livet med ro frem til klokken 16.00. Så er det jobb til klokka 20.00
Blir vel å lytte etter postmannen i hele dag. Har jo ikke fått min hemmelige venn gave enda + at jeg har masse jeg har bestilt som ikke er kommet. det er like spennende å kikke i postkassa hver gang [:D]

jobb i dag... Jobbet siden 8, eeeendeli kan æ sette meg ned å ta en liten pause[:D], Kjenne æ e sliten i ryggen i dag, har vært litt for mange tunge ting å løfte på, men snart e det unna gjort for dagen[:D].. Så da skal jeg baaare slappe av på jobb, eller nesten, skal sitte i kassa å selge matvarer[:D] Jobber på ei kantine[:D] Ferdi klokka 2[:D]

Ellers så er det nydeelig vær ute, så kansje jeg går meg en tur etterpå[:D]

Ønsker alle en NYDELIG daag![:)][:)][:)]

heisann jenter :)

her er det ingen planer.. jeg skal prøve å få vasket å ryddet litt og dusjet før lillemor kommer hjem i 3 tia. er ikke så bra i bekkenet, så tar alt med ro.. kjenner jeg kjeder meg veldig om dagene. gleder meg stort til det blir sommer og jeg kan sitte ute å kose meg litt :D
mannen skal jobbe overtid i dag, så i ettermiddag blir det bare jeg og snuppa. skal ha fiskeboller til middag :D namnam.

i morgen skal jeg, mamma og lillesøsteren min på dagstur til bodø, må starte klokken 6, siden lillesøsteren min skal på sykehuset og har time tili.. men det blir skøy, godt å komme seg litt ut og bort fra husarbeid :)

og i morra er jeg 25 uker på vei :D

Hei jenter!

Jeg er på jobb, men skal på ultralyd kl 14 så det blir en kort dag! Etterpå er det en tur til frisøren. Skal til Oslo på kurs de neste 4 dagene, så kjekt å få freshet frisyren - grå mus nå gitt [;)]

ha en fin dag og nyt sola (ja det er sol i bergen og [:D])

I dag ble jeg oppringt fra legen, så måtte komme dit 14.10. Har ikke peiling på hvorfor.
Men det er sååå fint vær, håper jeg klarer å få gått meg en tur[8D]
Ellers trur jeg det blir sløving, er ikke helt i form og går rundt med en følelse av at jeg er små full.. Skjønner ingenting.

Håper dere får en fin dag alle sammen[:D][:D]

Hei hei jenter!!
Sovet lenge i dag, det var deilig.. Pleier alltid å stå opp med sambo for å hjelpe han med junior, men i dag fikset han alt selv uten å vekke meg.. Så jeg våknet ikke før rundt elleve.. Uttrolig deilig!!!
Vi byttet rom i helgen, så det har vært endel jobbing.. Junior har nå fått det store rommet som han skal dele med lillebror etterhvert.. Vi fikk skrudd opp både sprinkelseng og vogge... Voggen til min sambos egentlig store irritasjon, for den er egentlig litt i veien... he he... Men måtte bare, ting blir liksom litt mer virkelig da... Fant frem alt tøy i str 50 og 56, som ble lagt i stellekommoden, vasking tar jeg i juli...
Men det var litt viktig å få gjort disse tingene tror jeg, for dette svangerskapet har vært mye sykdom og tunge dager, så det var godt å glede seg litt også... Ikke missforstå, men formen har vært så crap at det har vært litt vanskelig å glede seg til tider...

Nå skal jeg til fysio klokken 13.30, gruer meg litt for han har begynt å bli litt hardhendt.. Etter torsdagen satt det igjen ømhet helt til lørdag... he he... Men for dere som husker tidligere innlegg, så kommer hodepinen sjeldnere og sjeldnere... Juhu....

Ha en fortsatt fantastisk mandag... [:D][:D][:D]

jeg er så låk i bekkene i dag så eneste planen min er å få på meg kle, da blir jeg fornøyd.

Skulle gjerne hatt litt av denne solen enkelte av dere har,blir så gla av den sjølom en ikke gjør noe :) nyt den litt for meg og :P
Håpe alle får en fin dag :D

mummy4ever: Ja er det ikke DEILIG med litt hærlig sol? dumt at du ikke er helt på topp, er det bekkenet? Hvertfall en deilig mandag![:)]

Eltana: Folkedans?[:-] Do tell!

cathkal: Så deilig med en good natt søvn. Har sovet vondt på hytta selv siden onsdag så var helt HERLIG å ligge i sin egen seng i natt, og ikke minst våkne opp uthvilt. Kose deg masse på kino og ut å spise etterpå. Hva skal dere se forresten?

tone_mor: Hørtes ikke noe særlig ut. Masse god bedring, og lykke til hos legen.

RANDÅLF: Snøøø??? Nei, det er ikke lov, nå er det vååår! Du får komme til Oslo, her er det deilig sol og skikkelig vårvær.

Marus: Ikke noe særlig med hodepine, satser på at det blir bedre utover dagen Kose deg masse med samboeren din i dag, lykke til med strykingen[8D][:D] Begynte å stryke sengetøy jeg, det skjedde 1 gang og aldri igjen. For et mas.

JAZINA: Morro med 3D, gled deg masse masse. Var på det forrige gang jeg var gravid, og var helt ubeskrivelig herlig å se den lille gutten vår. Vurderer det denne gangen også, men er litt usikker enda. Masse lykke til på brudekjoleshopping, håper du finner den perfekte kjole![:D][:D]

CogJ: Æsj, bæsj! Aldri hyggelig å våkne til[8D][:D] Kose dere med muffins!

Helenpia: Håper postmannen fyller postkassen din med masse spennende stæsj! Lurer på når mine varer fra hm kommer. NBestilte dem i går så har ikke hastverk enda da, men da kommer det babytøy, og gravidklær. Morro.

havet: Du må ha en nyydelig dag videre du også[:)]

Rita87: Kjenner igjen det med bekkenet, mitt blir bare verre og verre om dagen, og alt er sliiit![:'(] Blir deilig når sommeren kommer. Men tenk, du er jo 25 uker på vei i morgen, tiden flyyyr forbi![:)]

mammamie: Spennende dag. Lykke til på UL, og kose deg hos frisøren. Legg gjerne ut et bilde[:D]

hctib89: Hem, merkelig! Hadde blitt helt stressa jeg om legen hadde ringt meg sånn[8D][8D] Blir spennende å høre hva det er.

Marcen: Deilig å sove lenge! Finnes ikke noe bedre enn å våkne opp uthvilt![:D] Lykke til hos fyso - ps! Nå fikk jeg lyst til å hente babytøyet i kjelleren også[8D][:D]

biddy: Sender deg litt sol, og håper du har klart å kle på deg[8D] Hvis ikke så er det ikke noe galt med litt nakenhet inneimellom[8D][:D]

Sånn da er det MIN tur! Hehe...

Sitter på skolen. Har tentamen i dag. Har gjort ferdig 2 stk så nå er jeg ferdig for dagen. Har vært og shoppet litt i dag også. Fiiiine råsa klær til den lille snuppa i magen! BEST at de ikke sa feil på ul nå, for da blir det en femi gutt[8D][8D][:D] Hahaha! Jeg sitter å venter på at samboeren min skal bli ferdig på jobb sånn at vi kan gå en tur i Oslo i det fiiine været. HAr vært en skikkelig dårlig periode for oss nå, så i dag skal vi kose oss litt ekstra.

Back
Topp