mummy4ever: Ja er det ikke DEILIG med litt hærlig sol? dumt at du ikke er helt på topp, er det bekkenet? Hvertfall en deilig mandag![:)]
Eltana: Folkedans?[:-] Do tell!
cathkal: Så deilig med en good natt søvn. Har sovet vondt på hytta selv siden onsdag så var helt HERLIG å ligge i sin egen seng i natt, og ikke minst våkne opp uthvilt. Kose deg masse på kino og ut å spise etterpå. Hva skal dere se forresten?
tone_mor: Hørtes ikke noe særlig ut. Masse god bedring, og lykke til hos legen.
RANDÅLF: Snøøø??? Nei, det er ikke lov, nå er det vååår! Du får komme til Oslo, her er det deilig sol og skikkelig vårvær.
Marus: Ikke noe særlig med hodepine, satser på at det blir bedre utover dagen Kose deg masse med samboeren din i dag, lykke til med strykingen[8D][:D] Begynte å stryke sengetøy jeg, det skjedde 1 gang og aldri igjen. For et mas.
JAZINA: Morro med 3D, gled deg masse masse. Var på det forrige gang jeg var gravid, og var helt ubeskrivelig herlig å se den lille gutten vår. Vurderer det denne gangen også, men er litt usikker enda. Masse lykke til på brudekjoleshopping, håper du finner den perfekte kjole![:D][:D]
CogJ: Æsj, bæsj! Aldri hyggelig å våkne til[8D][:D] Kose dere med muffins!
Helenpia: Håper postmannen fyller postkassen din med masse spennende stæsj! Lurer på når mine varer fra hm kommer. NBestilte dem i går så har ikke hastverk enda da, men da kommer det babytøy, og gravidklær. Morro.
havet: Du må ha en nyydelig dag videre du også[:)]
Rita87: Kjenner igjen det med bekkenet, mitt blir bare verre og verre om dagen, og alt er sliiit![:'(] Blir deilig når sommeren kommer. Men tenk, du er jo 25 uker på vei i morgen, tiden flyyyr forbi![:)]
mammamie: Spennende dag. Lykke til på UL, og kose deg hos frisøren. Legg gjerne ut et bilde[:D]
hctib89: Hem, merkelig! Hadde blitt helt stressa jeg om legen hadde ringt meg sånn[8D][8D] Blir spennende å høre hva det er.
Marcen: Deilig å sove lenge! Finnes ikke noe bedre enn å våkne opp uthvilt![:D] Lykke til hos fyso - ps! Nå fikk jeg lyst til å hente babytøyet i kjelleren også[8D][:D]
biddy: Sender deg litt sol, og håper du har klart å kle på deg[8D] Hvis ikke så er det ikke noe galt med litt nakenhet inneimellom[8D][:D]
Sånn da er det MIN tur! Hehe...
Sitter på skolen. Har tentamen i dag. Har gjort ferdig 2 stk så nå er jeg ferdig for dagen. Har vært og shoppet litt i dag også. Fiiiine råsa klær til den lille snuppa i magen! BEST at de ikke sa feil på ul nå, for da blir det en femi gutt[8D][8D][:D] Hahaha! Jeg sitter å venter på at samboeren min skal bli ferdig på jobb sånn at vi kan gå en tur i Oslo i det fiiine været. HAr vært en skikkelig dårlig periode for oss nå, så i dag skal vi kose oss litt ekstra.