God mandag, alle!

lenemor

Forumet er livet
Her er d-dagen kommet (eller f-dagen... f for foto, ikke sant??). Ungene ble derfor levert tidlig i barnehagen i dag - vi var der før ni for første gang på veeeeldig lenge, og det var de helt fornøyd med. Nå er jeg i full gang med prosjekt husforskjønnelse - bærer masse kasser og styr ut i garasjen, legger duker på bord (!!!), tømmer benker og hyller for overflødig rot... men nå har jeg frokostpause, uten mat og drikke, osv.

Ettersom store deler av dagen går med på denne fotogreia blir det lite annet å finne på - vi er vel ferdige i tide til å hente unger hjem fra barnehagen tenker jeg.

Hva gjør dere i dag?emoticon
 
God mandag jenter.
Huff i dag er jeg sikkelig kvalm og varmen hjelper ikke akkurat på.
Skal prøve å få jobbet litt eller så blir det nok mest avslapping i dag.

Lykke til med fotodag lenemor, men du har ikke snekkeren kjøpt huse dere? ellere er jeg helt på jorde nå?
 
Uff, håper kvalmen gir seg snart - ikke noe gøy å være dårlig!

Varme, sier du? Hvilken varme? HEr er regnværet tilbake, jeg har stått ute og ryddet møbler og leker og ting frem og tilbake for fotografen i dag, og er søkkvåt.... men, men, nå er det unnagjort.

Og ja, vi har solgt huset til snekkerne våre. Saken er at de har startet prosessen med å dele tomta i to, og så selger de den delen med hus og garasje og sånt videre, og nede i hagen hvor vi bare har frukttær og flaggstang skal de bygge en tomannsbolig... så derfor har vi hatt fotograf her i dag til å ta bilder til salgsannnonse - så blir det visninger om.. ja, jeg vet ikke når jeg.

Fotograferingen gikk bra, det tok jo bare en time, jeg er imponert. Er veldig spent på å se bildene - det er litt skummelt, for folk skal nå se huset mitt - det blir liggende ute for folk å le og flire av (jeg har sett nok tråder med; herregud, hva syens dere om tapeten/flisene/sofaene i denne finn-annonsen her folkens-tråder til å være litt redd)
 
Jeg er nettopp oppe.. Var masse våken i natt pga hodepine og oppkast.. Fint det..! Formen er fremdeles sucky.. Men bedre iallefall.. Sambo er og syk, så det ser ut som vi ikke tålte all frislufta i går.. Men satser på at det straks er over for min del.. Jobb igjen i morgen.. :-)
Ellers så er regner tilbake her og! Etter DEN helga.. Men det kommer vel solskinn igjen og tenker jeg.. 
 
Vært å jobbet litt i dag, før jeg tok en liten handletur. Greit å gjøre litt ærend. Gubben skulle lage middag til jeg kom hjem, resultatet kokt torsk som ikke var kokt... og potet. Yummi! Så jeg har spist en liten potet til middag i dag. Koslig det...

Ellers er det øspøs regn her. håper det letter i morgen, for da har jeg bursdag!!!:-D Skal jobbe full dag, så feiringen tar jeg på torsdag. Da har pappa bursdag, så jeg slår meg sammen med han og feirer i hans hus. Lurt? SLipper jeg å stelle i stand selskap:-P

Men litt baking blir det da. Skal lage is med bjørnebær i kveld, og brownies . Oreokaken lager jeg på onsdag. Blir kvalm av tanken på alt det søte...:-O
 
Har hatt en travel dag på jobb..Med det mener jeg møter.. jaja slik er mandagene! Solveig var søkk gjennomvåt da vi gikk hjem. Spørs om ikke hun også må få seg barnevader.

Jeg var hos kiropraktoren i dag! Har virkelig sett frem til det. Måtte avlyse forrige avtaler pga sykdom, og endelig fant jeg tid. Møtte mannen i døra...bildøra.. før jeg kjørte. Godt å fikse låsninger og annet tull.

Vi har fått installert ny alarm i dag. Aslak var i hundre. SÅ spennende med masse nytt verktøy!! Solveig så barnetv og var lite opptatt av det som skjedde.
 
Har hatt en travel dag på jobb..Med det mener jeg møter.. jaja slik er mandagene! Solveig var søkk gjennomvåt da vi gikk hjem. Spørs om ikke hun også må få seg barnevader.

Jeg var hos kiropraktoren i dag! Har virkelig sett frem til det. Måtte avlyse forrige avtaler pga sykdom, og endelig fant jeg tid. Møtte mannen i døra...bildøra.. før jeg kjørte. Godt å fikse låsninger og annet tull.

Vi har fått installert ny alarm i dag. Aslak var i hundre. SÅ spennende med masse nytt verktøy!! Solveig så barnetv og var lite opptatt av det som skjedde.
 
Back
Topp