God mandag 070211

Looney

Forumet er livet
VIP
Ny uke og masse nye muligheter[:)][:)]

God morgen! [:)]

I dag sov ungene til 8, begge to! [:D] Me like a lot! [:D][:D]
Men da vi stod opp, så fikk vi ikke på noe strøm eller lys på stua, de andre rommene var greie. Jeg gikk i sikringsskapet, og der har jeg aldri vært før (mohahaha), så jeg ble liksom ikke så klok... en sånn greie lå nede da (nå skjønner dere sikkert hva jeg mener...), så jeg tok opp den igjen, og da ble det lys og strøm. Ei lampe i et hjørne lyser fremdeles ikke, men jeg er usikker på om pæra har gått eller hva som skjer... I need a man egentlig! Sikringsskap er ikke min sterkeste side! [8D]
I dag skal vi en tur på butikken, må kjøpe litt mat nå som begge ungene spiser igjen! [:)] Tenkte også å gi vindusvasken en ny sjanse, akkurat nå ser det ut som om det vil være oppholds en stund, men man vet jo aldri...
Kl 15 skal jeg på sykehuset, så da kommer mamma og er med ungene. Jeg skal ta celleprøve, og har blitt henvist til gyn.avd. siden jeg blødde litt da fastlegen prøvde å ta celleprøve i sommer. Jeg gruer meg faktisk litt, ikke til selve prøven, men enn om det er noe galt, at det er derfor jeg blødde også er det jo litt ekstra skummelt med selve sykehuset. Tror egentlig selv det bare er skjøre slimhinner, jeg blør jo ofte neseblod når jeg er forkjøla, jeg har blødd i begge svangerskap osv... vi får se!
Kl 18 har jeg tenkt meg på Functional moves, så innen da må jeg være ferdig på sykehuset! Ungene blir med meg i barnepassen, før vi skal hjem og legge småtroll og a mor kan kose seg med tv-underholdning...

Ha en fin dag dere! [:)]

Lykke til på sykehuset Skrållan!

Her sov vi til 8.30 faktisk[:)] Unga kom hjem kl 23 i går kveld, da var gjennsynsgleden stor for alle 3!!Begge unga er blitt forskjølet, og A hoster fælt , så han får hostesaft. Har begge hjemme fra bhg i dag, sånn at dei kan komme seg litt[:)] Begge sovna i senga mi i går, men A ble sur på meg fordi jeg dytta han litt unna meg, for jeg hadde en unge på hver side og sov dårlig, da tok han puta si og gikk og la seg i senga si haha surpomp[8D] Og sur er han enda[>:]
Etterpå skal bestemor mi passe unga bittelitt for jeg skal klippe ei eldre dame. Og ellers ingen planer i dag. Kaldt ute i dag.....

Takk takk [:)]

Vinduene er vaska, i allefall på utsiden. Innsiden får bli en annen dag. Var på butikken også, og der oppdaga jeg at jeg hadde glemt igjen bankkortet hjemme, men hadde heldigvis 150 kr i cash, så det viktigste fikk bli med hjem, haha.

Inge god natt for min del[>:] La meg altfor sent nemlig. Snuppa ville ha mat i firetiden og kl halv sju startet frk. grynt med sin egentlig herlige grynting som i morges var litt slitsom. Hun grynter noe helt villt. Grynter og knirker verre enn en gammel dør[8|] Både jeg og samboeren ble lys våkne og ble til slutt liggende i sengen og flire for hun gryntet så mye[:D]

Jeg valgte å stå opp og få N i bhg før samboeren dro på jobb. Så slapp jeg å dra med meg begge ungene ut. Prøvde å sove videre med snuppa men hun fortsatte å grynte, så det ble drålig med søvn. Hun har egentlig vært mye våken, litt sur og veldig gryntete i dag og det liker jeg dårlig.

Vi har vært på butikken for å kjøpe et par ting men endte opp med storhandling som alltid[X(] Så kom ei venninne på lunsj. Vi har spiste kyllingsalat med tilbehør, og det var nydelig. Nå er det tid for litt avslapping før middagslaging. Blir hjemmelaget pizza her i dag for jeg har en ost jeg vil bruke opp.

Min mamma kommer for å hente N i sekstiden for han skal sove der i natt. De skal visst se "Knerten gifter seg" før legging i dag for det har Nicholas bestemt.

Da blir det sløvekveld for meg, gubben og Josephine[:)][:)]

Gikk bra på sykehuset, legen der tror ikke det er noe galt. Begynte å blø litt igjen, men ikke så mye som sist, og han så at den samme slimhinnen som blødde sånn da jeg gikk med Tobias var årsaken. Så da får vi bare vente på celleprøvesvaret, så får vi se! [:)]

Satser på at alt er bra Skrållan! Har ikke tatt celleprøve på seks år jeg[&:]

Travel dag på mandagen, frese hjem og spise etter jobb og barnehage så er det turnen og så legging. Nå skal jeg bare sløve til jeg legger meg.

Like travelt i morgen når jeg tenker meg om...

Skrållan: så bra
McMor: mange travle dager her i huset også gitt. Løper fra avtale til avtale noen dager/kvelder.
Mamma06og08: Deilig å sove litt lengre noen dager

Her har jeg og Josephine hatt en power-nap på sofaen[:)] Etter at Nicholas ble hentet av mormor, og middagen var inntatt så skulle vi egentlig bare hvile litt på sofaen. Vi sloknet begge to[:D] Jeg enset at samboeren drev og tok bilder av oss, men sov glatt videre. Våknet midt i Hotel Cæsar jeg, og snuppa sover enda. Snuppa har vært litt sur på formiddagen i dag, sov fra 14 - 18, og videre nå. Og hun trenger det.

Er det noe spennende på tv i kveld da tro[8|][8|]

Back
Topp