God morgen! [:)]
I dag sov ungene til 8, begge to! [:D] Me like a lot! [:D][:D]
Men da vi stod opp, så fikk vi ikke på noe strøm eller lys på stua, de andre rommene var greie. Jeg gikk i sikringsskapet, og der har jeg aldri vært før (mohahaha), så jeg ble liksom ikke så klok... en sånn greie lå nede da (nå skjønner dere sikkert hva jeg mener...), så jeg tok opp den igjen, og da ble det lys og strøm. Ei lampe i et hjørne lyser fremdeles ikke, men jeg er usikker på om pæra har gått eller hva som skjer... I need a man egentlig! Sikringsskap er ikke min sterkeste side! [8D]
I dag skal vi en tur på butikken, må kjøpe litt mat nå som begge ungene spiser igjen! [:)] Tenkte også å gi vindusvasken en ny sjanse, akkurat nå ser det ut som om det vil være oppholds en stund, men man vet jo aldri...
Kl 15 skal jeg på sykehuset, så da kommer mamma og er med ungene. Jeg skal ta celleprøve, og har blitt henvist til gyn.avd. siden jeg blødde litt da fastlegen prøvde å ta celleprøve i sommer. Jeg gruer meg faktisk litt, ikke til selve prøven, men enn om det er noe galt, at det er derfor jeg blødde også er det jo litt ekstra skummelt med selve sykehuset. Tror egentlig selv det bare er skjøre slimhinner, jeg blør jo ofte neseblod når jeg er forkjøla, jeg har blødd i begge svangerskap osv... vi får se!
Kl 18 har jeg tenkt meg på Functional moves, så innen da må jeg være ferdig på sykehuset! Ungene blir med meg i barnepassen, før vi skal hjem og legge småtroll og a mor kan kose seg med tv-underholdning...
Ha en fin dag dere! [:)]