GOD MANDA

chrichri

Forumet er livet
Mårn mårn jenter!

æsj, skikkelig trøtt i dag, var til søstra mi og strikka fram til 1.30[:-] så ble sent på meg gitt...men er jo så gøy[;)]

d er ikke snyd på meg da, kan gå å legge meg litt igjen før jeg skal på praksismøte[;)]

ha en knallfin dag jenter, jeg skal sove, strikke, på møte, hente i bhg og kose meg med T til han skal sove og såååå strikke igjen[:-]

Go morgen..sitter på jobb med VONDT[:'(] 
Skal ha langkjøring i dag så det gruer jeg meg til..kjøre med vondt bekken[8|]
Ja jeg er i dårlig humør i dag!

snakk om å vær hekta da cricri. hva lager du? BILDE!!!

jeg holder på med ett evighetsprosjekt av en rullegenser fra nøstebarn.

i dag starter jeg ett nytt og bedre liv! hadde egentlig tenkt å gå på roede-møte men det er sterk kuling og kraftig regn.. sååå det blir nok bilen!

Skal ha en del folk innom for å få spis opp litt kaker så da er det bare å klare seg uten selv.

Tauza; blir bilde når gensern er ferdig tror jeg vi sier[;)] vil ikke vise bilde av oppskrifta for så å vise resultatet,hehe... er jo tross alt min første genser[:-]

Morn morn! [:)]

I dag har jeg ettermiddagsvakt.......... Litt dårlig samvittighet for å ha levert Emmeli i bhg, så henne nesten ikke i går, og får ikke se henne før i morgen ettermiddag...[&:][&o] Men mamman trenger alenetid, skal pusse og sparkle litt i yttergangen........

God morgen!

Jeg har FRI!!! [:D][:D] Skal kose meg på sofaen inntil videre. Kansje jeg skal vaske gulvene rundt om. [;)]

hvile dag i dag kjenner jeg...[:D] deilig... hadde eit lurveleven uten like med leggingen til Marcus i går... shit asså... så i dag er jeg sliten.... [&o]
jaja... hviiiledag... deilig... med goood samvittighet... må bare henge opp noen klær først... og brette i hop.... sååå... såfan... [:D]

ha en fin dag jenter...[:D]

God morgen! Plutselig morning på oss i dag, hadde ikke regna med snuppa skulle sove så lenge..[8D]
Mannen er i bhg med henne nå. Skal få vaske klær og hus i dag. Mannen skal ta litt forefallende arbeid her hjemme, men aller først koble til vann til badekaret!! Kan tro Anna gleder seg til å bade!!!![:D][:D][:D]

Strikking er moro!!! Men jeg er ikke flink til å avslutte prosjekter...er jo stadig noe nytt å prøve seg på!![:)][:)]

Skjønner du har skikkelig dilla, chrichri! Blir moro å se resultatet!!

Alania: Hva er ditt nye prosjekt?? God tur til Oslo!! Kos dere:)

Det er moro å lese om oss damer når vi skal slappe av altså. Vi klarer ikke la vær og bare ditt og bare datt først[;)] Det er jo ikke pes å sette på en maskin f.eks., og veldig kjekt når man allikevel skal være hjemme.

Tror mannfolka hadde gjort dette. "Idag er jeg sliten og skal slappe av" - *bums ned i sofaen, og ferdig med det*[;)][;)]

Syns vi er mye mer effektive!!

Men dere gravide og syke osv. Bli litt "mannfolk" mens dere kan. Bums ned i sofaen så fort dere kjenner dere trenger det!![;)]

Mornings[:)]. Har drevet med litt forskjellig her i huset paa formiddagen og skal naa ut aa handle og sende pakker og litt forskjellig[:)]. Mannen likte ringen kjempe godt men han vil ha en stygg ring[&o] han har jo litt rett i det naar han sier at eneste grunnen for at han mistet den andre er den at han ville ikke ödelegge den saa han tok den av seg under flyttingen.... saa kanskje det er like greit med en "stygg" en da... [&o]

ok stygg er de ikke - men vanlige... ogdet er overhodet ikke i samme retning som den han hadde[&o]

ORIGINAL: Tjukkaaa

Mornings[:)]. Har drevet med litt forskjellig her i huset paa formiddagen og skal naa ut aa handle og sende pakker og litt forskjellig[:)]. Mannen likte ringen kjempe godt men han vil ha en stygg ring[&o] han har jo litt rett i det naar han sier at eneste grunnen for at han mistet den andre er den at han ville ikke ödelegge den saa han tok den av seg under flyttingen.... saa kanskje det er like greit med en "stygg" en da... [&o]

ok stygg er de ikke - men vanlige... ogdet er overhodet ikke i samme retning som den han hadde[&o]

Back
Topp