God madrass til sprinkelseng?

Mymlens

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Smånissene 2022
Septemberlykke 2024
Fastelavnsbollene 2026
Hvilke typer madrasser er anbefalt for desember-baby? Jeg foretrekker økologiske/miljøvennlige alternativer, men er usikker på hva som finnes der ute og hvilke priser jeg kan forvente meg

Vet ikke hva som er anbefalt, annet enn at den ikke skal være for myk mtp risiko for krybbedød. Vi kjøpte både sprinkelseng og madrass fra IKEA, jättetrött til 995kr. Dattera vår er snart 2 år, så har ikke kommentert madrassen akkurat. Men virker å sove godt☺️

Vet de har en på IKEA som heter drömmande, som er delvis laget av resirkulert kokosnøtt. Så finnes sikkert andre alternativer også som er litt mer miljøvennlige enn de fleste madrasser :)

Last edited:
Vet ikke hva som er anbefalt, annet enn at den ikke skal være for myk mtp risiko for krybbedød. Vi kjøpte både sprinkelseng og madrass fra IKEA, jättetrött til 995kr. Dattera vår er snart 2 år, så har ikkje kommentert madrassen akkurat. Men virker å sove godt☺️

Vet de har en på IKEA som heter drömmande, som er delvis laget av resirkulert kokosnøtt. Så finnes sikkert andre alternativer også som er litt mer miljøvennlige enn de fleste madrasser :)
Takk for svar, skal sjekke ut IKEA

Back
Topp