God måren:)

Rutla

Forumet er livet
jentene i juni13
VIP
Hva skal dere finne på i dag?
Her skal jeg og ungene reise til mine foreldre for helga og jeg gleder meg:) så nå må jeg bare stå opp, lage frokost, pakke ferdig så er vi på vei:) ungene gleder seg:) er også 25 uker i dag etter bv sine beregninger:)
Ha en strålene dag alle sammen:)

Fader! Så ikke tråden din!! :p
Gratulerer med 25 uker :)

Vi håper på finvær så vi kan ut og lage bål og grille pølser. Kanskje lage pinnebrød.

Takk:) hørtes vekdig koselig ut med bål:) vi skal kjøre i tre timer, ikke så loselig, men blir bra når vi kommer frem:)

Her skal jeg bake kake og fortsette og rydde :p hente helge besøk om en stund og prøve og få gjort det jeg planlegger :p

God morgen!
Gratulerer med 25 uker! Jeg er 24 i dag :)
I dag skal jeg til fysioterapeut. Har begynt å våkne opp med vond rygg de siste dagene.. er ikke derfor jeg skal der, men skal fiske noen råd når jeg alikevel er der.
Så blir det nok bare total avslapping i kveld :)

God Morgen :D

Her vet jeg ikke hva jeg skal, har skrevet på face at døra står oppe for dem som vil ha kake og kaffe. Men ingen svar :(

Så blir nok aleine tenker jeg

God Morgen :D

Her vet jeg ikke hva jeg skal, har skrevet på face at døra står oppe for dem som vil ha kake og kaffe. Men ingen svar :(

Så blir nok aleine tenker jeg

Jeg hadde gjerne tatt litt kake! Syns det er utrolig kjedelig at jeg ikke bor i nærheten av noen her inne.....

Hadde takt ja til kake jeg og, og ja er kjedelg å ikke bo i nærheten av noen av dere,,, men så bor jeg på en liten øde plass, :p gleder meg til vi skal flytte hjem igjen, selv om det er leeeenge til:p

Skal slappe av litt hjemme. Så skal jeg på lunsj med ei venninne :)
Nyte fredagen, med friii!

Jeg er også 25uker i dag:) dagen i dag tror jeg ikke skal gå til så mye, kjenner det godt i ryggen etter all vaskinga i går:/ men med så nydelig vær skal jeg i værtfall ut å hjelpe mannen å snekkre:) å kanskje gå fn tur sammen med min søster senere:)

Gratulerer med 25 uker ! :) På søndag er jeg også det :) Her er jeg hjemme med syk gutt, vi koser oss på sofan med film og frokost :) Jeg skal på kontroll halv ett :) Håper alt står bra til med snuppa :)

Gratulere med 25 uker ! 25 uker her og etter babyverdens utregninger ;) i dag har jeg alt sydd et dyne/pute vogn trekk til snuppa i magen så blir det avslapping fram til jeg skal på basseng trening for bekkenet i dag kl 2 :))
Kos dere masse dag da :)

Jeg skal få meg noe frokost snart.
Så skal jeg ut i sola,kanskje strikke litt.
Har jo ennå ikke kommet meg ned fra 2.etasje for jeg skravler jo bare med dere!

Var det jeg syns å huske ja,at du bodde på den sia. Ja,bare et par timers kjøring det ;)
Når jeg har mer penger på konto så jeg har nok drivstoff på tanken så går det litt bedre ;)
Men seriøst,det er jo ikke superlangt.
Har ei venninne som bor i oslo.
Tar ca 1.5 time å kjøre. hadde faktisk flere dagsbesøk dit før jul. Koselig det,selv om det bare blir noen timer ;)

Var det jeg syns å huske ja,at du bodde på den sia. Ja,bare et par timers kjøring det ;)
Når jeg har mer penger på konto så jeg har nok drivstoff på tanken så går det litt bedre ;)
Men seriøst,det er jo ikke superlangt.
Har ei venninne som bor i oslo.
Tar ca 1.5 time å kjøre. hadde faktisk flere dagsbesøk dit før jul. Koselig det,selv om det bare blir noen timer ;)

Oi såpass ja :)

Det hadde vært super koselig da :D

Ha en fin dag du og! Høres koselig ut å reise litt :)

Jeg skal vel rydde og slappe av, men først på skolen, blæ.. ;)

Back
Topp