God lukt, men vond smak

rosenjenta

Glad i forumet
Ja, da snakker jeg om solvipect. Hehe. Lukter veldig godt, men ettersmaken er ikke god. Fikk mensen tirsdag og har allerede begynt med solvipect [;)] Mensen begynner å nerme seg slutten, har mensen ca 4-5 dager . Ser frem til å begynne på den spennende tiden igjen. Krysser fingrene nok en gang for oss alle her inne. Håper at november blir en mnd. som vi aldri glemmer, den mnd. der vi finner ut at vi har ett begynnende liv inni oss. tenker veldig mye på hvordan jeg da kommer til å tenke. Det er så utrolig å tenke på at når en sædcelle og en eggcelle smelter sammen, og etter det så er det et lite barn som vokser seg stort og blir levedyktig utenfor livmoren vår, syns ikke dere det? Det kommer til å bli en fantastisk opplevelse, hører mange sier at alle smertene fra fødselen blir glemt når man får sitt nyfødte barn i armene. Håper vi alle får oppleve det i 2006 [:D]
Motet mitt er mye bedre nå enn i går og dagen før. Ny mnd og nye muligheter.

Tvi Tvi allesammen [:)]

Ha en fin kveld allesammen.

Klem fra rosenjenta

Enig i at Solvipect er ekkelt altså...har liksom pressa ned noen slurker, men jeg synes det er helt fryktelig...

Enig at det må være fantatisk å ha liv inni seg. Jeg tenker mye på at det er et liv akkurat VI har skapt. Tenk så fantastisk det er at INGEN andre i hele verden kunne ha laget det samme barnet!!!! Sånt blir jeg helt våt i øyekroken av altså!!

Kos deg framover med prøvingen...håper november blir den magiske måneden for dere!

Krysser fingrene for deg!

Klem, M

Det er helt fasinerende at et helt nytt menneskee kan bli til på den måten[:D] Gleder meg sinnsykt til å få oppleve det, en veninne av meg var på UL i dag, hun venter en liten jente[:D] hun sa det var en helt utrolig opplevelse. GLEDER MEG

Krysser fingrene for at turen snaet kommer til alle her inne oxo!

Er jeg ikke gravid denne mnd skal jeg traske til apoteket og kjøpe hostesaft, hater smaken på det, men vist det hjelper skal jeg virkelig true det i meg!

Krysser fingrene for oss alle tre da!!

Håper du slipper hostesafta trampe80:-)

Klem, M

Ja, vi må vel tåle litt hostesaft jenter. Tror dere ikke det?? hehe

jeg tåler ALT som hjelper hehe

Hadde vi ikke en oversikt over alle som har lyktes vha solvipect?

hvorfor hjelper det med hostesafta egentlig?

det sies at hostesafta (som er slimløsende, og virker på alle slimhinner, også dem i "kjelleren") skal gjøre det lettere for sædcellene å svømme til egget....

Back
Topp