God Lauuuurrdagsmorgen!

Vand

Forumet er livet
Her var det morgen 06.10........... gleder meg til E begynner å sove til kl 10! [8D]

Ligger slengt på sofaen og vurderer kraftig om jeg skal lure mannen til å sette opp en vegg med dør til meg i gangen, FØR han drar på bygget og bygger hus[8D] Spørs om jeg får det til, men det går da an å prøve?[:D]

Vurderer også å kjøpe maling og male yttergangen i dag..............

Er litt i forandre-humør i dag! [:D]

Hva skal dere gjøre i dag?[:)]

åå fikk jeg lyst til å dra å kjøpe maling.. Liker ikke fargen på kjøkkenet også begynte jeg i gangem nede mens jeg gikk gravid.. Men ble ikke mer enn et strøk så jeg må få malt der også...

Men ført i dag skal jeg på svømming med A også skal jeg møte ei venninne som sitter barnevakt for ei jente so er like gammel som A.. [;)]

Morning!
Jeg og Alis har nå fyrt i peisen sammen og nå spiser vi hver vår skål med cheerios og melk[:D]. Det syns hun tydeligvis er veldig kult for tiden[8D].
I dag skal jeg ta meg en kjøretur nedover til Tingeling1 sin hjemmeby og feire at Tingeling1 er blitt 30 år[:D]

Gleder meg virkelig mye til jentefest altså[:)][:)][:)][:)]

Nå sitter vi å spise minipannekakaer til frokost, mannen sine er dynka i sirup og nora og mine er laga av havregryn,mel, egg, litt smør og melk[;)] - med brunost på..namnam.

I dag skal mannen jobbe og fikse litt på dagen, mens nora og jeg koser oss i høstværet.
Senere i kveld skal jeg inn til Oslo på øystein sunde konsert(han er kul assa), fikk gratisbilett av mamma, mormor og onkel[;)]

ha en fin dag allesammen[:)]

god morgen:)

Synes virkelig at mannen din kan setta opp den veggene der altså;) Litt maling gjør underverk altså- har fått ein ny maling kolleksjon fra lady også- sjekk den ut...mange fine fargar:)

Her har eg og lillegutt nettopp spist frukost!!!!- er nydlig vær her...så lure på om eg skal mala litt utvendig !!!!!!

mårn!

for første gang siden trygve kom til, har vi sovet alene uten han. Han sov sammen med mine foreldre til søstra mi[:D]

blir å kose seg med de i dag, så på coctailparty i kveld (første gang sammen det også her i byen, godt m barnevakt)...

ha en knall dag!

Back
Topp