God lørdagsmorning

unemoren

Forumet er livet
Her startet den kl 08.
Regne ØSER ned her i Bergen.....
I dag skal vi en tur på Ikea å kjøpe noe hylle system til Ella,så blir det vel litt småplukk også[;)]
Ha en strålende lørdag alle sammen

God morgen!
Den startet 0545 for Posen og Sofie og 0700 for Rangen og jeg [:D]
Nå sove posen litt på sofaen, mens jeg og resten spiser frokost og ser istid.
I dag skal vi være endel ute å få ryddet mer i garasjen også får vi finne på ett eller annet gøy da.

I kveld blir det avslapning bare [:)]

Mornings! Her sov vi til 08, men lå i senga og koste oss til 08.30. I dag er det playdate med ei venninne av meg som har 3 unger, bla ei på alder med Leah. Blir kos[:)] Ellers så MÅ jeg legge sammen noen klær. Flyyyyter over snart. Ha en fin dag[:D]

God morgen[:)]
Idag skal vi flytte ut! dvs jeg og sambo skal flytte inn på et lie soverom og lillebror skal få vårt som han må dele med vesla.
Ellers er d nok av ting å finne på her i huset..i ettermiddag/kveld blir d lørdagskos[;)]

God morgen!
Her startet dagen kl 6.30! Litt for tidlig for min del, men regnet med en tidlig morgen i dag da snuppa ikke sovnet før kl 22 i går kveld. Hun hadde øreverk i går så hun var ikke helt seg selv stakkars, men i dag ser d ut til å ha gått over[:)] Krysser fingre for at d ikke kommer tilbake!!
Vi har kost oss med barnetv, litt kakao og har akkurat spist frokost nå[:)]
Må snart få i henne medisiner tenker eg så vi kan komme skikkelig igang med dagen! Medisineringen tar jo en hel evighet om hun ikke sambarbeider[&:] Men med god underholdning på tv så kan då gå smertefritt[;)]

Planen e å møte to venninner i dag ellers liiite planer. Rydde litt hjemme og ellers bare kose oss tenker eg.
Lørdagskos i kveld med masse godteri og annen digg[;)][:D] Dagens høydepunkt for snuppa[;)] hehe..

Ha en herlig lørdag alle sammen[:)]

Back
Topp