Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Her startet den kl 08.
Regne ØSER ned her i Bergen.....
I dag skal vi en tur på Ikea å kjøpe noe hylle system til Ella,så blir det vel litt småplukk også[;)]
Ha en strålende lørdag alle sammen
God morgen!
Den startet 0545 for Posen og Sofie og 0700 for Rangen og jeg [:D]
Nå sove posen litt på sofaen, mens jeg og resten spiser frokost og ser istid.
I dag skal vi være endel ute å få ryddet mer i garasjen også får vi finne på ett eller annet gøy da.
Mornings! Her sov vi til 08, men lå i senga og koste oss til 08.30. I dag er det playdate med ei venninne av meg som har 3 unger, bla ei på alder med Leah. Blir kos[:)] Ellers så MÅ jeg legge sammen noen klær. Flyyyyter over snart. Ha en fin dag[:D]
God morgen[:)]
Idag skal vi flytte ut! dvs jeg og sambo skal flytte inn på et lie soverom og lillebror skal få vårt som han må dele med vesla.
Ellers er d nok av ting å finne på her i huset..i ettermiddag/kveld blir d lørdagskos[;)]
God morgen!
Her startet dagen kl 6.30! Litt for tidlig for min del, men regnet med en tidlig morgen i dag da snuppa ikke sovnet før kl 22 i går kveld. Hun hadde øreverk i går så hun var ikke helt seg selv stakkars, men i dag ser d ut til å ha gått over[:)] Krysser fingre for at d ikke kommer tilbake!!
Vi har kost oss med barnetv, litt kakao og har akkurat spist frokost nå[:)]
Må snart få i henne medisiner tenker eg så vi kan komme skikkelig igang med dagen! Medisineringen tar jo en hel evighet om hun ikke sambarbeider[&:] Men med god underholdning på tv så kan då gå smertefritt[;)]
Planen e å møte to venninner i dag ellers liiite planer. Rydde litt hjemme og ellers bare kose oss tenker eg.
Lørdagskos i kveld med masse godteri og annen digg[;)][:D] Dagens høydepunkt for snuppa[;)] hehe..