God lørdagsmorning

unemoren

Forumet er livet
Her startet den av at Ella våknet helt hystersik kl 06.10[:o]
Gav henne litt melk så lå hun i sengen til kl 07 så da var det bare å stå opp.Kjenner jeg er
trøtt ja..
Her skinner solen fra en skyfri himmel[:D][:D][:D]Senere skal vi på loppemarked gleder meg masse håper
jeg finner noen skatter[:D][:D][:D]Så blir det sykkel tur og mating av tippene[:D][:D][:D]

Ha en strååååååålende lørdag alle sammen

God morgen[:)]
Her startet Liam dagen rundt halv 6, men drøyet til 10 over 6, før gubben måtte stå opp med han[:)]
Det er stråålende sol her, men jeg skal på jobb! Nest siste dagen min på jobb, med mindre sykdom, så det er litt spesielt..

Så nå får jeg hive meg rundt og komme meg på jobb[:)] Ha en fiinfiin dag jenter[:)]

God morgen!
Jeg har akkuratt våknet og sitter fortsatt i morgenkåpen, som sambo mener at jeg trenger mer søvn enn ellers så han lar meg sove lenge hver dag..snille kjærsten![:D]
Nå er vesla ute og leker med nabojenta, jeg skal prøve å våkne skikkelig og så skal vi spise lunsj.
I dag skal vi vaske og olje hagemøblene, det er strålende sol ute og jeg gleder meg til litt uteaktiviteter[:)]

God morgen[:)]
Dagen startet ikke før kl 7.30 i dag[:D] Da kom snuppa inn til oss og vi koste litt i sengen.
Min mann har jobbet i natt så han ligger fremdeles og sover!
Vi har spist semulegrøt til frokost, jeg har ryddet kjøkkenet og skuret vasken[;)] nå e den blank og fin. hehe...[:D]
Nå sitter eg og slapper litt av i sofaen mens snuppa sitter ved kjøkkenbordet og maler litt[:)]
Snart ska hun få medisin og så ska vi gå ut en liten tur før hun ska ha luren sin. Etter luren ska vi til noen venner og grille pølser på bål[:D]

Ha en strååålende lørdag alle sammen![:D]

Så mye koselig alle skal da.
Blir en kjedelig dag her, vi må få skiftet dekk på begge bilene, så blir vel til at posen gjør det mens vesla og jeg raser litt rundt ute. så må vi kjøpe mer maling og litt mat i butikken. Får ihvertfall vært litt ute i finværet.

Og June, du er så bortskjemt med barn som sover lenge, så jeg synes ikke synd på deg som ble vekket 06, det er hveeeer dag her [:D][8D]

Hva skal man ha til middag i dag tro?

ORIGINAL: *Fie og Rangen*

Så mye koselig alle skal da.
Blir en kjedelig dag her, vi må få skiftet dekk på begge bilene, så blir vel til at posen gjør det mens vesla og jeg raser litt rundt ute. så må vi kjøpe mer maling og litt mat i butikken. Får ihvertfall vært litt ute i finværet.

Hva skal man ha til middag i dag tro?

Er derfor jeg synes det er ekstra hardt å stå opp[8D]Men skal ikke klage vet vi er bortskjemt[:D]

Jeg har ikke hatt en særlig helg-preget lørdag i dag[:'(] Stod opp kl. 6.00 og sykla til jobb, når jeg endelig var ferdig og begynte på sykkelturen hjem var det begynt å regne og jeg hadde vindmotstand hele veien[:@] Nå er jeg stuuptrøtt, og har dårlig samvittighet for at jeg ikke har tilbrakt hele lørdagen sammen med godgutten min! -Men vi fikk en veldig koselig kveld sammen, vi vasket faktisk huset i lag[8D] Han elsker å rydde og vaske[:D] Så fikk han seg en god porsjon med makaronisuppe til kvelds[:)]

God kveld tiih
Jeg stod opp kl 08 da synes blæra at det var nok.
Esther hørte jeg ikke noe fra før kvart over  ni.
(ikke dårlig det.)
vi har handlet vår jakke til snuppa også ryddet litt hjemme
jeg og esther har prøvd ut trehjul sykkelen og det gikk veldig bra.

i kveld kjeder jeg meg rett og slett men bekkenet orker ikke mye
hurra to uker til termin nå. gleder meg tilå bli ferdig.

gammel tråd - men tema er på nytt igjen aktuelt[:D]

her våknet jeg kl 11, potte tett i nese og hals og skal sløve i sofaen i heeeele dag[8D][:D]
hva skal dere?

Back
Topp