God lørdagsmorgen!

lenemor

Forumet er livet
Jeg har tatt over for trillemor, og skravler for meg selv her inne på forumet vårt om dagen.

Dagen i dag er forresten en deilig dag. Våknet halv åtte av at August ropte, han hadde tømt senga si for dyner, puter og bamser igjen, og var litt fortvilet. Johanna kom på badet mens vi holdt på der, så vi gikk ned i stua alle tre samtidig. Det var gøy å skru på lyset og høre August sitt høye "OI!" før han løp rundt i hele stua og pekte og løftet og kikket og smilte - der er nisse mamma, der er engel, der er en pipip mamma!! Johanna tok det hele med stoisk ro "det er mamma som har pynta, August".... og så begynner hun å bli litt for lik mamma'n sin, for når jeg spurte hvordan hun visste det, smilte hun bare litt skjevt og sa "det vil jeg ikke fortelle deg"

Nå har vi spist litt pepperkake og sett på film  - har vært i postkassa og funnet masse julekort, og nå venter vi på pappa så vi kan lage frokost

Ingen planer for dagen, men svigerfar har bursdag, så vi må vel bort dit en tur og feire - ellers er vi helt åpne. Hva gjør dere i dag da?

Jeg steker kalkun. Og har prosjekt julestjerneformet ostekake på gang. Litt fest må vi jo ha med besøk i huset.

God lørdag jenter.
Har vært å hentet tablett min på apotekt og så tok vi en tur til sverige for å handle mat.
Er litt redd for sykehus igjen så prøver å få alt unna før jul og nyttår, men kreftene er ikke helt til stede. Så greit å kunne slappe av i bilen.Ble mat og godis 
Nå steiker k medisterkaker og chr og jeg ser på småkryp på tven.
Resten av kveld blir nok på sofaen, heldigvis er Sigurd akti så slipper å egste meg for han. Har begynt med kraftigere kynnere også så er jo lov å håper noe skjer i begynnelsen av jan når jeg kommer til uke 37

Back
Topp