God lørdagsmorgen!

lenemor

Forumet er livet
Ja, det er det faktisk. Ble vekket halv seks av katteslåssing utenfor vinduet, og da måtte jeg på do, der hørte jeg prating og sang fra rommet til August og forberedte meg på å stå opp igjen snart (er det ikke rart hvor irritert man kan bli på forhånd?). Jeg vet ikke hva som skjedde, for jeg sto ikke opp før halv åtte jeg, og da hadde jeg sovet og duppa og kost meg - har fått ny app på telefonen som overvåker søvnen min, og som vekker meg da jeg er i lett søvn, så jeg våkner ikke og er helt i koma lenger, det er deilig!

Nå har jeg traktet meg en kanne med kaffe, og satt frem en tallerken med eple og druer til ungene, så kan vi kose oss med litt barne-tv frem til G står opp.

I dag er det meldt 16 varmegrader, og jeg tror jammen det kan være nesten rett - det er allerede over 6 varmegrader her - deilig - i Volda, oppe i åsene ligger nemlig snøen - det er litt mildere her inne hvor vi har flyttet

Hva gjør dere i dag da?

God morgen ja!

Her lå jeg i sengen helt til halv ti.. da kom Julie inn for å informere om at hun hadde bæsja.... Morten var oppe med jentene... så jeg skjønner ikke hvorfor hun kom inn egentlig.. men på tide å stå opp da..

Hatt en aktiv natt med Julie i grunn... hun kommer inn til oss hele tida.. og det syns jeg er en uting.. etter at hun fikk stor seng, så er veien inn til oss relativt lett å gå... :P men jeg følger henne tilbake hver eneste gang.. bortsett fra en gang hvor jeg har sovnet tungt.... sååååå hun lærer jo ikke av det sikkert.. for hun vet at hun lykkes en el annen gang.......... men men..

I dag skal vi rydde boden, prøve å få på plass en skillevegg i garasjen og ny lås.. slik at vi kan sette skiboksen i den når vi får ny bil.. den blir for høy med skiboks om vi skal inn i enkelte parekringshus etc.. så da kan vi kun ha den om vi skla på ferie.. helt ok det.. nå er den på hele tida av ren latskap.. :P
Og så skal vi ta oss en tur på telekiosken, slik at jeg kan kjøpe ny tlf. tror jeg skal ha den nye samsung.. men vi får se.. min synger på siste verset iallfall.. så greit å bytte den ut før den dør heeeelt..

God morgen!

Jeg har barnefri i helgen og det er ganske deilig i grunn!!:)
Spiser frokost samtidig som jeg oppdaterer meg her på bv.
Lite planer denne helgen. Vasket leiligheten igår. Skal en tur i matbutikken bare,

Litt deilig å ikke ha så mye planer også

Høres litt deilig ut med barnefri helg, oslojente, men samtidig er jeg jo glad for at jeg har dem her... bare ikke når de ryker i tottene på hverandre. Nå som det er barne-tv og lørdagsgodteri er livet ganske harmonisk.

Vi har også vært og gått oss en kjempefin tur i dag - et regnet, men vi var stort sett inne i skogen, så vi holdt oss tørre. Vi gikk over fire kilometer, og begge barna gikk nesten hele veien selv (det var i terreng, så det var slitsomt for små føtter). Hadde med bæresjal, så G bar August nesten en kilometer, og så bar jeg Johanna litt på slutten, da var hun trøtt og lei.

Nå ser jeg frem til å legge barn og så bare gå i koma på sofaen - i kveld skal vi lage oss hjemmelagde burgere med ovnsstekte poteter, det blir nok godt

I dag har vi vert på trening med mannen og Jago! Jago trenes i norske redningshunder. Vi fikk være figuranter for en godkjent hund! Ungene syns det var spennende da han fant oss. Det regnet hele dagen, men ungene storkoste seg så vi kjørte ikke hjem før 15. Tar ca en time å kjøre hjem. Aslak sovnet i bilen, noe som resulterte i skikkelig fest her ved leggetid. Han sovnet akkurat (og nå er klokken over ti!)

I morgen skal vi spise middag med mamma og typen! Gleder oss!

I dag har vi vert på trening med mannen og Jago! Jago trenes i norske redningshunder. Vi fikk være figuranter for en godkjent hund! Ungene syns det var spennende da han fant oss. Det regnet hele dagen, men ungene storkoste seg så vi kjørte ikke hjem før 15. Tar ca en time å kjøre hjem. Aslak sovnet i bilen, noe som resulterte i skikkelig fest her ved leggetid. Han sovnet akkurat (og nå er klokken over ti!)

I morgen skal vi spise middag med mamma og typen! Gleder oss!

Back
Topp