lenemor
Forumet er livet
Ja, det er det faktisk. Ble vekket halv seks av katteslåssing utenfor vinduet, og da måtte jeg på do, der hørte jeg prating og sang fra rommet til August og forberedte meg på å stå opp igjen snart (er det ikke rart hvor irritert man kan bli på forhånd?). Jeg vet ikke hva som skjedde, for jeg sto ikke opp før halv åtte jeg, og da hadde jeg sovet og duppa og kost meg - har fått ny app på telefonen som overvåker søvnen min, og som vekker meg da jeg er i lett søvn, så jeg våkner ikke og er helt i koma lenger, det er deilig!
Nå har jeg traktet meg en kanne med kaffe, og satt frem en tallerken med eple og druer til ungene, så kan vi kose oss med litt barne-tv frem til G står opp.
I dag er det meldt 16 varmegrader, og jeg tror jammen det kan være nesten rett - det er allerede over 6 varmegrader her - deilig - i Volda, oppe i åsene ligger nemlig snøen - det er litt mildere her inne hvor vi har flyttet
Hva gjør dere i dag da?
Nå har jeg traktet meg en kanne med kaffe, og satt frem en tallerken med eple og druer til ungene, så kan vi kose oss med litt barne-tv frem til G står opp.
I dag er det meldt 16 varmegrader, og jeg tror jammen det kan være nesten rett - det er allerede over 6 varmegrader her - deilig - i Volda, oppe i åsene ligger nemlig snøen - det er litt mildere her inne hvor vi har flyttet
Hva gjør dere i dag da?