God lørdagsmorgen!

lenemor

Forumet er livet
Håper både dere og barna sover de uskyldiges søvn, men sannsynligheten er vel liten for det.

Her startet dagen halv åtte, det er vanvittig deilig å få sove så lenge altså!

I dag er det bryllup - vi må vel reise herfra rundt ti, for vi skal innom plantasjen og apoteket (jeg må ha penicilin ja). Først skal jeg og ungene på lekeland med kusiner og fettere i et par timer mens brudeparet og de barnløse (eller de som som har partner og barn på lekeland) skal på lunsj. Så er det vielse halv fem - håper været letter litt så de får gjennomført planen om utendørsbryllup. Klokka seks er det middag. Gleder meg til å pynte meg jeg - særlig siden jeg har gått ned fem kilo på halvannen uke - ikke at jeg har blitt slank og lekker, jeg ser fremdeles ut som ei dundre, men selvfølelsen blir fem kilo bedre allikevel

Flatula, håper du får baby i helgen, jeg kan godt logge meg på for litt skrytebilder her i morgen jeg altså!

 
Så flink du har vært lenemor 5 kg er kjempe bra. Stå på videre.
Kos dere masse i bryllupe i dag.

K har på kurs i helgen så er jeg og chr som koser oss hjemme.
Lurte litt på om jeg skulle begyne å bake til 17 mai. Noen som noen gode oppskrifer på iskake?

Ønsker alle en strålende lørdag
 
Kos dere i bryllup:) Genialt med tur i lekeland med barna først da:)

Her har vi faktisk sovet i natt, Raphael kastet masse opp i går kveld, men sov heldigvis hele natta etter den raptusen:)
Ungene er litt tufse, så frykter Alannah blir syk og, men vi får se. Nå er det maling og Rosa Panteren som er på programmet.
Jeg skal til Stjørdal snart, har tatt på meg jobbing, og tenker å handle diverse før jeg begynner på jobb.

håper alle får en flott dag:)
 
Vi går også og venter på omgangen. Malte kastet opp en gang i barnehagen igår og var litt pjusk. Så nå mangler vi bare at alle skal få det, og særlig meg som er nyoperet...
Kjøkkenet er ikke ferdig. Men vi har kjøkkenbenk og vann igjen, så det hjelper på (er visst tidenes tregeste håndverker som holder på - lurer på om mannen skal hjelpe ham litt mandag siden han har fri)
Natten gikk greit. Bare litt et kunststykke for meg å komme ut av sengen, Så Felix fikk ligge der også ¨å  jeg slapp å stå opp.
og så har jeg faktisk vært med familien på handletur, men det var nesten for mye for meg. Er litt vanskelig å være hjemme, for det er ikke lett å måtte be om hjelp hele tiden når mannen er litt stresset over at jeg er delvis ute av drift. Bra min mor kommer til unnsetning mandag. Hun skjønner behovet bedre!

God bedring til de syke, heja Flatula og god helg.

Silje: daimiskake er alltid godt. mandelbunn og så is med daim oppå. Har ingen oppskrift. Slumper meg frem, men den finnes sikkert på nett. 
 
Osteiskake er godt, også er daimiskake nydelig, men da med marengsbunn;) (er jo litt kresen som sagt ;) ) Har oppskrifter ett eller annet sted :P
 
Back
Topp