lenemor
Forumet er livet
Selv om jeg må innrømme at jeg ikke var helt klar for å stå opp da August vekka meg i dag klokka ti over seks... jeg var jo på jobb til elleve i går kveld, og så klarte jeg ikke å sovne da jeg la meg... men jeg rakk å sovne før Johanna vekka meg klokka halv to, og så ble jeg liggende våken ganske lenge - sovna en gang før G vekka meg igjen i tretiden med snuing og romstering og ut-og-gåing, så stønning og sukking - han har visst så vondt i ribbena at han ikke klarte å ligge godt... ja, ja, han får ringe legevakten på morgenen så kanskje han får komme inn før jeg skal på jobb
I dag er det jobb fra 12-23, så det blir ikke så mye som skjer i dag heller. Vi har planer om muffins og vafler og film på jobb i dag - vi hadde løse planer om det i går også, men jeg tilbragte i stedet tre timer på legevakten og sykehuset med en ungdom som hadde knekt nesa på fotballtrening
Hva gjør dere i dag da?
I dag er det jobb fra 12-23, så det blir ikke så mye som skjer i dag heller. Vi har planer om muffins og vafler og film på jobb i dag - vi hadde løse planer om det i går også, men jeg tilbragte i stedet tre timer på legevakten og sykehuset med en ungdom som hadde knekt nesa på fotballtrening
Hva gjør dere i dag da?