God lørdagsmorgen!

lenemor

Forumet er livet
Selv om jeg må innrømme at jeg ikke var helt klar for å stå opp da August vekka meg i dag klokka ti over seks... jeg var jo på jobb til elleve i går kveld, og så klarte jeg ikke å sovne da jeg la meg... men jeg rakk å sovne før Johanna vekka meg klokka halv to, og så ble jeg liggende våken ganske lenge - sovna en gang før G vekka meg igjen i tretiden med snuing og romstering og ut-og-gåing, så stønning og sukking - han har visst så vondt i ribbena at han ikke klarte å ligge godt... ja, ja, han får ringe legevakten på morgenen så kanskje han får komme inn før jeg skal på jobb

I dag er det jobb fra 12-23, så det blir ikke så mye som skjer i dag heller. Vi har planer om muffins og vafler og film på jobb i dag - vi hadde løse planer om det i går også, men jeg tilbragte i stedet tre timer på legevakten og sykehuset med en ungdom som hadde knekt nesa på fotballtrening

Hva gjør dere i dag da?

Sitter på hotellet og skal snart ned på frokost. Hadde en topp kveld sammen med SiljeA i går, We will rock you var helt fantastisk[:D] I dag skal ungene og jeg på Jungelboken på Chat Noir, gleder meg til det også[:D] Har fått innvilget en times aleneshopping, det blir kjekt til meg[:D]

Kos dere alle damer[:D]

Jeg skal på Oscarfest i kveld.. [:D] Mine gamlesjefer skal feire bursdagen sin sammen, så det blir jo sikkert kjempegøy! Men.. formen er superdårlig akkurat nå, men ikke så mye verre enn i går, så håper det går seg til.. Får evt prøve å legge meg nedpå litt seinere og se om det går over..
Ellers så skulle jeg ha fulgt Sindre i bursdag i dag, men ser ut for at jeg må overlate det til sambo.. Dumt om jeg skulle bli verre mens jeg er på besøk til andre.. [:-]

God lørdag jenter :-)
Hadde også en helt fantastik kveld med Monsoon i går. We will rock you var knall bra.
Kos dere masse på Jungelboken i dag og shopingen[:)]Likte dere kaka?

Her er planern å male litt i det nye huset .

Ønsker alle en strålende lørdag

ORIGINAL: silje a

God lørdag jenter :-)
Hadde også en helt fantastik kveld med Monsoon i går. We will rock you var knall bra.
Kos dere masse på Jungelboken i dag og shopingen[:)]Likte dere kaka?

Her er planern å male litt i det nye huset .

Ønsker alle en strålende lørdag

Var ikke sååå fan av kaka, er søtmons, men den ble litt for søt altså[:)]

Back
Topp