God lørdagsmorgen!

Vand

Forumet er livet
Bra jeg sto opp både lørdag og søndag forrige helg, for denne helgen KREVER jeg å få sove om morgenen! [8D]

Sto opp kl 08.30, deilig å få sove litt ekstra! [:D]

På formiddagen har vi ingen planer, vet ikke helt hva vi skal finne på... I ettermiddag skal vi til mamma, og der samles hele familien til julegrantenning i hagen deres[8D] Og så serveres det kleppsuppe og gløgg! [:D][:D][:D]

Hva skal dere da? [:)]

høres ut som en koselig tradisjon dere har oppe hos foreldrene dine! Jeg skulle ønske vi hadde noe sånt også. I dag skal jeg på jobb, personalmøte og lese til eksamen

Vi har vært til svigersan og baka pepperkaker[:D]

Gard og Emma er der fremdeles. Er en snartur innom hjemmet for å skifte over til arbeidsklær[:(][:(] vil ikke jobbe seint i dag[:(][:(][:(]

Ha en fin kveld alle sammen. Egentlig vil jeg ut på byen drikke meg full og danse rævva av meg[:(]

Heisann!

Idag har tøtta og pappan vært ute og ordnet julegaver, mens mor leste og ordnet litt i huset når lillebror våknet.

Nå skal vi prøve å få ordnet med flere julegaver, spesielt de som må sendes, og kanskje bake litt småkaker i ettermiddag. Ikveld blir det lesing foran peisen [:)]

Lørdag er en deilig dag, for den etterfølges jo av en deilig søndag [:)]

good afternoon[:)]

Jeg er enda småslapp i formen etter og vært syk hele uka.. Gubben er også syk og sengeliggende,syke mannfolk altså! Så jeg har styrt med husarbeid i hele dag, for det hadde jo hopet seg opp en del kan man si. Storebror er på besøk hos besteforeldrene en tur, jeg og snuppa har lekt litt og nå ser hun litt på sauen shaun. Snart på tide og hente storebror[:)] Svigermor skulle lage pinnekjøtt til i kveld,og vi skulle få med oss hjem... Hurra.......... [:D]

Så twilight Eclipse i går, sukk så romantisk... Noen som har film/dvd forslag for i kveld?

Back
Topp