God lørdagsmorgen!!

*MissMe*

Gift med forumet
Lille Marihøne sov fra ca. 23 i går kveld til halv8 i dag tidlig, uten å få pupp!! Helt sjokka jeg!![:D]
Da ville Anna opp så nå sitter vi og koser oss med Playhouse Disney mens mannen og Marihøne sover lenger..
"Bare" 9 minus her nå. Mot 11 i går. Fremdeles skeptisk til å ta mini med ut, så vi blir nok mest inne. Kanskje vi baker noen kakemenn!![:D]

Det er julegateåpning her i dag, kunne tenke meg å tatt med Anna, må i tilfelle spørre noen om å passe minsta imens.[;)]
Tenne lys på juletre og få godteri av nissene!! [:)]

God morgen!

Så flink marihøne var da! [:D]

E våknet kl 06.30.. Og som den dårlige moren jeg er, så skremte jeg henne til å ligge til over 7[8D] For vi har nemlig ett tohodet TROLL oppå skapet vårt! [8D] Det har stått der så lenge jeg kan huske, rett og slett fordi ungene syns det er morsomt[8D]
Så i dag sa jeg: Hvis ikke du ligger musestille, så tar trollet deg[8D][;)] Skikkelig pedagogisk[8D]

I dag vet jeg ikke hva vi skal gjøre.. Det er 16-17 minus ute nå, så utedag er uaktuelt i grunn.............[&o]

Vand: Hahaha!!
Husker at tanta vår prøvde å skremme meg og søstra mi da vi var små...[8D][:D] Hehe..

En blir så desperat etter mer søvn at det er lett å ty til kjappe løsninger...[8D]

ORIGINAL: *MissMe*

Vand: Hahaha!!
Husker at tanta vår prøvde å skremme meg og søstra mi da vi var små...[8D][:D] Hehe..

En blir så desperat etter mer søvn at det er lett å ty til kjappe løsninger...[8D]

hihihii! Hun turde nesten ikke gå ut av sengen for hun var redd for at trollet skulle ta henne! Fikk NESTEN dårlig samvittighet, men guu så godt å ligge litt ekstra! [8D] Hun har nettopp vært og sagt hei til trollet, så alt er ennå greit[:D]

Haha, jeg må le av deg vand!!! Sånn gjør vi noen ganger, bare at vi sier krokodillen [:D] Det bor nemlig en krokodille i underetasjen, som spiser små barn [:D][8D] Huff, lite pedagogisk ja, men hva gjør man ikke for litt søvn...[;)]

Her er det jeg som sto opp med jentene. Tuva var oppe 6.30, men jeg satte henne foran tv og sov litt til. Nora var oppe 8.30, og det er jo ikke så ille. Nå skal vi spise frokost og så skal jeg og Tuva til byen for å kjøpe ny jakke og kanskje litt julegaver [:)]

Ha en fin dag jenter!!!

God morgen!! Her har mini funnet ut at det er morgen 05.30... [&:] Men da sover han litt til i vår seng. Kl var vel kansje 06.30 når han sto opp i dag. Off slemme meg satte bare på tv til han, smørte ei skive og gidde han ett glass med melk. Er bare så uttrolig trøtt for tiden. SÅ kom han inn og vekte oss igjen når kl var ca 08.00. [:D] I kveld skal vi til noen venner å spise tapas. [:D] Gleder meg!! Mini skal på overnatting[:D][:D][:D][:D]

Altså jeg tror at sånne skremselshistorier ikke gjør noe når barna er trygge fra før[8D]. De som har gode og stabile og trygge foreldre. Når de egentlig vet at ingen kan ta dem når de har mamma og pappa ihus[8D]- De vil nok ikke ta sjangsen i tilfelle det er sant - men jeg tror at de ikke tror 100% på skremselen[8D].

God morgen! Jeg har nå pratet jakthund med pappa i over en time og nå må jeg lese[8D] Mann og barn har dratt på kjøpesenteret for å hente skinnene mine og kaffien min[:D]

ORIGINAL: Tjukkaaa

Altså jeg tror at sånne skremselshistorier ikke gjør noe når barna er trygge fra før[8D]. De som har gode og stabile og trygge foreldre. Når de egentlig vet at ingen kan ta dem når de har mamma og pappa ihus[8D]- De vil nok ikke ta sjangsen i tilfelle det er sant - men jeg tror at de ikke tror 100% på skremselen[8D].

God morgen! Jeg har nå pratet jakthund med pappa i over en time og nå må jeg lese[8D] Mann og barn har dratt på kjøpesenteret for å hente skinnene mine og kaffien min[:D]

sign! det blir liksom mer som en lek, og da skal man leke at man blir skremt også! [;)]

hva er skinnene?

ORIGINAL: Vand

ORIGINAL: Tjukkaaa

sign! det blir liksom mer som en lek, og da skal man leke at man blir skremt også! [;)]

hva er skinnene?

Lamellskinner[:)]. To av de vi kjøpte tidligere i år røk på et merkelig vis når vi skulle dra lamellene for vinduet. Jeg trodde faktisk ikke på at de kom til å erstatte dem altså - så jeg må si meg fryktelig fornøyd med Princess i hønefoss[:)][:)][:)]

Morn morn. Da er jeg nett stått opp. De 2 andre ligger å purker og sover enda[:D]
Idag skal jeg og Felix inn til mine foreldre på avlastning som jeg kaller det[8D] Få masse god mat, og leke hjel av lillesøstra mi. Samt koseprate med mamma. Gleder meg.
[:)]

Back
Topp