God lørdagsmorgen!

lenemor

Forumet er livet
Her startet den tidlig - jeg synes i alle fall at før seks er litt for tidlig. August var utålmodig i dag, så jeg klarte ikke å drøye tiden i senga lenger enn til halv sju, så vi har vært oppe en stund allerede; en grøtporsjon og to bæsjebleier lenge faktisk

Nå spiller August piano (de som har meg på facebook har sett "evnene" hans der i videoen jeg la ut i går) mens jeg tar meg en etterlengtet kopp kaffe. Etter at den er drukket tror jeg det er tid for å begi seg ut i regnet for å trille lillebror til søvns.

I dag har vi lite planer, men G og Johanna skal på kino og se den nyeste Shrek-filmen. Kunne godt tenkt meg å reise selv jeg, jeg elsker shrek-filmene [:D]

Tidlig morgen her også *gjeeesp*. Ei "lita" snuppe satt i senga å ropte på mor - som regel vil hun ALLTID slappe av litt i senga vår også, men idag ville hun stå opp med en gang (ingen tvil om at det er lørdag...). Lå å tulla litt i senga vår en times tid til - men kvart på 8 ga jeg opp. Hodet var ikke på plass - så takk og lov for paracet[8D] Travel dag i går på jobb - så det var nesten som en liten jobbe-hangover.

Nå er både forkost og litt lørdagsgodteri fortært. Barna sitter enn så lenge å ser TV. Jeg må snart lette på rumpa for å sette igang med klesvask o.l. Men jeg må bare får rope det ut:

DET ER FERIE!!!!!

I dag fikk jeg sove lenge! DEILIG, og veldig etterlengtet!
Nå ligger lillesøster ute å sover mens snuppa sitter å perler smykker[:D]

Når lillemor er våken skal ungene kjøres til mamma for kvelden så skal de være der og kose seg mens mannen og jeg skal i bryllup til ei barndomsvenninne av oss begge! Regner med det blir mange gamle kjente og det blir nok bra. Så håper jeg bare kjolen passer i kveld og at jeg har strømpebukse uten hull[:-] jupp for det har jeg glemt å sjekke.

Ellers er det lite planer for dagen, bare ta det med ro og kose oss, nå har vi ferie vi også![:D]

Ha en fin lørdag alle sammen!

God morgen jenter!!!

Jeg har barnefri, så jeg har sovet leeenge og det var GODT[;)]

I kveld kommer basisgruppe jentene på middag og litt vin, så det ser jeg veldig frem til[:)] Mimre litt også blir det vel. Etter 3 år i samme basisgruppe har vi fulgt hverandre gjennom mye. Vi har LOVT hverandre å holde kontakten og jeg håper inderlig vi klarer det!![:)]

Ha en fin dag jenter!!

God dag [:D]

I dag har jeg og M vært en tur i byen, møtt en kamerat av oss også vært å henta bilen min som ENDELIG er ferdig [:D] Så fantastisk deilig å endelig ha bilen tilbake igjen [:D] Etterpå blir det litt fest .. med gode venner [:D]

Back
Topp