God lørdagsmorgen kjære damer

lenemor

Forumet er livet
Jeg er strålende fornøyd med å ha fått lov å sove til fem på åtte i dag - først da begynte lillebror å klage på sengetilværelsen. Nå sitter johanna og koser seg med spill på telefonen min, August ser på Alladin på tv og jeg har tatt frem pc'n - uvant å være på nett her hjemme... og så gjenstår det å se om jeg blir flinkere til å legge den bort enn jeg var i gamlehuset.

Jeg har jobbehelg, men vi har lagt om turnusen, så jeg jobber ikke 12-23 i helgene lenger, men 16-24 - veldig deilig å få mer tid med familien!

I dag har jeg planer om å ta en tur på loppemarked i sentrum - det åpner om en halvtime, så jeg håper G våkner snart så vi kan få i oss litt frokost. Hadde med meg barn ned der i fjor, og det var særdeles mislykket - tenk dere selv; sunnmøringer med utsikter til å handle noe billig, det var jo nesten så man angrep hverandre ;-D Neida, men det var veldig mye mennesker, så JOhanna slet med å komme seg frem i folkemengden

Hva gjør dere i dag?

God morgen

Har bare vært oppe en times tid jeg. Deilig!
Mannen er på jobb og jeg og Linnea skal til å spille et brettspill her.
Klokka 13 skal ho i bursdag et par timer, så da stikker jeg en tur i Sørlandsparken med mamma, så får mannen heller hente ho.
Masse bursdager her for tida. Idag er det 4. bursdagen for ho sin del på under 14 dager! Og så er det en i mårra også! Håper det er et opphold nå
Holder på å planlegge Linneas bursdag og innimellom. Er jo ikke lenge igjen for noen av oss nå.

Ha en riktig fin dag alle sammen

KJenner til den der - her fylte jo G år i går (men vi feiret i forigårs, for jeg jobbet...og på jobb arrangerte jeg bursdaglag for en ungdom som fylte i går). I dag ble min lille niese født, og så har jeg bursdag nå den 10. september. Bestevenninna til JOhanna følger den 11., og så JOhanna den 13. Kusina til Johanna den 15., August 25. og så ene nevøen min den 30. Og vi er ekstra heldige, for det er enda fler som har bursdag i oktober...

God dag!

Vi har også vært på loppemarked, i styrtregnet.. en kjapp tur kan man si! 4 bøker og en lekesymaskin for 30 kr var det eneste vi fikk med oss hjem..

Middagen tok vi hos naboene, det var koselig!

Vi har også et bursdagsmaraton nå utover.. først konfirmasjon den 11. da, så T og Rasmus den 13., Bertine 23. og nevøen vår 27.. Så er det jo noen i bhg som har bursdag også.. Mye sengeaction hos folk i jula gitt! ;)

Svarer på en søndag.. går vel greit det?

Høres ut som en mye bedre turnus nå da Lenemor! Litt greiere å ikke ha så oppdelt dag.. får ikke gjort noe hjemme da!

dagen i går.. hm.. Solveig brukte bursdagspengene sine på toys R us! Hun fikk mye for pengene og var svært så fornøyd. Jeg og Aslak sovnet på sofaen i går. Jeg sover dårlig for tiden.

Det høres kjekt ut med loppemarked damer!! Har dere funnet noe spennende???

Back
Topp