God lørdagsmorgen, damer

lenemor

Forumet er livet
Her startet dagen ca halv sju - det er greit. Johanna kom etter i åtte-tiden

August har fremdeles litt høy temp i dag, men ikke mer enn 37,5. Ganske godt humør og veldig aktiv... alt er som vanlig altså. Har ingen planer for dagen, jeg begynner jo på jobb klokka 12, og er vel til bake her igjen til leggetid, sånn halv tolv omtrent. Arbeidsdagene går ganske fort da, så det er helt greit.. og nå er vi virkelig igang med nedtelling til ferie, bare fem dager igjen til oslo, seks dager til spania!!

Sto opp med ungene i dag, rundt 07 tror jeg. Da hadde jeg vært våken siden 06, har så innmari vondt i halsen, hatt det siden mandag, hadde trodd det skulle bli bedre, men er nå verre en noen sinne. SYND PÅ MEG!!! [8D][8D][&:][:)][:D] Ellers bygger ungene hytte/båt i sofaen og ser på Dora. Her er det snø/regnstorm så ikke så lysten på å bevege meg ut av døra i dag. Så det blir bare å kjøre Raphael til en kompis og hente han igjen som blir turene ut i dag tror jeg [:)]

Ha en fin dag på jobb Lenemor[:D]

God morgen!

Nå som mannen er bortreist, så sover snuppa i senga vår, og det er sååå godt å ha begge ungene ved siden av seg..[:)] Snuppa våknet vel 7.30, men jeg fikk slumret henne til nesten 8, da fikk hun gå for å leke på rommet sitt.. Og Rasmus fikk jeg slumret i enda 30 min..[:D] Deilig med treig start på dagen!

Vi har ingen planer idag.. men UT, det skal vi! Her skinner solen og det er -8, akkurat passe.. Aking, skøyter eller noe blir det tenker jeg..[:)]

god morgen.. eller god formiddag er jo mer riktig..

nå er vi oppe her.. vi har egentlig vært oppe siden rundt 8.. men jeg har sovetpå sofaen til nå.. er ikke helt i form i grunn... sykt forkjøla.. men det hjalp med litt søvn.. nå skal vi ha i oss litt lunsj.. så skal jeg se om jeg finner skiene til snuppa... ut må vi her iallfall.. så får vi se hva som blir aktiviteten ute..[:)] så burde jeg ut å handle noe til pappa.. han har akkurat hatt bursdag... og vi skal dit i morgen...[:)]

ha en herlig dag snuppeR![:)]

Rooooolig morgen her - sto opp i 9-tia. Koste oss med frokost - mannen måtte jobbe overtid idag - og nå leker jentene ilag på loftet. Det er ganske greit at de har blitt så gode lekevenninner nå[:)]

Har lite planer bortsett fra det uungåelige...husarbeid[&:] Her ser det ikke ut etter at jeg kun har konsentrert meg om å slappe av å komme meg etter en hard omgang med influensa - så her ser det bomba ut[>:]

Ha en fin dag, alle ihopa[:D]

Her forbereder vi oss til burdag i morgen. Gubben fyller 34 vintre[8D]! Så vi har støvsugd, vasket og bakt. Bakte gulrotkake i dag, og så har jeg amerikansk sjokoladekake og nøtteparfait i frysen som jeg lagde tidligere.

Her er sol i dag, men vått og sørpete på veiene. Gikk en tur og vogna ser helt forferdelig ut, så den må spyles. Nå våkner prinsen hører jeg.

Ha en fin lørdag alle sammen, her blir det tvkos og hjemmelagede vårruller i dag[:)]

Back
Topp