God lørdagsmorgen alle!

lenemor

Forumet er livet
Her er jeg og barna oppe og koser oss med barne-tv og pc. August våknet litt før sju for frokost, og da han var ferdig hørte jeg Johanna tusle ut påæ badet, så jeg ropte henne inn til oss da hun var ferdig. Tenkte G kunne få sove litt lenger for en gangs skyld.

Har ingen planer for dagen - det er ti kalde ute nå, men jeg regner med at det tar seg opp når sola kommer frem. G har planer om å ta med JOhanna og stå på ski, men vi får se. Jeg håper vi kan være en del ute i dag i alle fall. Vet at ene søsteren er i Volda om dagen, med sønnene sine, så vi må se om ikke vi kan invitere dem ned en tur også, har ikke sett dem siden dåpen.

God morgen.

Sovet godt i natt, sovnet sent og opp tidlig.

I dag skal vi te Moss en tur, men frister ikke å ta bussen ned, får se hva vi gjør.

Marcus skal bli hentet igjen i ettermiddag, sambo og jeg skal kose oss med god mat og deilig drikke.

Her mente William at det var morgen kl 5 - jippi [8D] Så vi har vært oppe en god stund, vet ikke helt hva vi skal finne på for noe i dag, men noe finner man nok på. Ute må det måkes noe voldsomt før det er mulig å leke der, det har jo snødd tett i tett i hele natt, og det gjør det fortsatt. Må si det blir litt godt med vår snart, selvom jeg er glad i vinter'n! [:)]

God morgen!
Ja, nå har vi hatt en koeslig stund rundt frokostbordet, og nå leker ungene på gulvet, mens vi voksne drøser.. Jeg skal jo på jobb kl 14.30 i dag, så vi har ikke lagt noen spesielle planer.. Må vel en liten tur på butikken å kjøpe litt småting.. Så da får vi ta beina fatt i dag siden været er brukbart.. [:D]

Jeg våknet med begge øynene igjenklistret, så de måtte vaskes åpne.[&:] Det spørs om jeg bør ta meg en tur til legen på mandag for å høre om jeg burde hatt noe medisin likevel. I dag har Frida og jeg vært i svømmehallen sammen. Det var kjekt for Frida. Nå er vi hjemme igjen og det er på tide med litt hviletid for mor. Vi har i grunn ingen planer for dagen vi annet enn å være hjemme.

uff så ekkelt med den betennelsen namba[&:], håper du får noen dråper som hjelper...

Her har vasket hus, handlet til uka, vasket klær, lagt sammen klær, hatt et lite besøk, spist middag og nå må jeg ut å handle en gave... godt å få ting gjort men kjenner jeg blir sliten og[8D].

I kveld blir det bare avslapping[:)]

Vi droppet turen te Moss i dag, orket ikke å dra nedover, hadde ikke kommet oss så veldig langt heller, det er ikke måkt her.

Men vi har vært ute å lekt i snøen i dag, gått en tur ned te vannet her og kost oss.

Sambo har fått være hjemme mens vi var ute og vi kom hjem te shinet leilighet, det var digg.

Marcus er hentet av T (avlastninga) og skal være der te mandag. Sambo og jeg har vært på butikken og handlet det vi trengte i helga. Nå ligger han på sofaen og koser seg med Pondus blad.

Middag i dag blir kjøttdeig med ris. (Marcus liker ikke kjøttdeig så vi nyter det når vi kan.)

Back
Topp