God lørdagsformiddag

lenemor

Forumet er livet
Her startet dagen kvart på sju - jeg er stuptrøtt for tiden, så det føltes som om jeg nettopp hadde sovnet. I morgen er det min tur til å sove lenge, og det gleder jeg meg masse til. Hadde tenkt å foreslå for G at vi skulle bytte sovedag denne helgen, helt til jeg kom på at det er dugnad i barnehagen i dag som starter klokka 10, så da må man opp tidligere enn vanlig for å spise frokost og sånt, så jeg droppet det

I dag regner det - igjen - så jeg vet ikke helt hva vi skal finne på. Kanskje det blir en liten tur ned i sentrum mens G er på dugnad, ellers blir det nok litt leking i hagen kanskje
 
God morgen lenemor! 
Vi sto opp nå kl ni, men ungene kom vel inn i halv 8 tida. Maren var en del våken i natt, så var flere trøtte tryner på rommet vårt i dag gitt..!
Vi har i grunn ingen planer i dag, utenom å slappe av. Gå en tur på butikken å kikke litt. Så blir det vel grilling om været holder seg da.. Jeg ELSKER å grille! 
I morgen skal vi dra ungene med til fjells. Er planen iallefall. Håper det er bra ver i morgen og!
 
Har sovet lenge i dag og jeg, er blitt litt bortskjemt. Vi sover skift vi da for tiden, slik at mannen står opp først, og så går og legger seg etterpå igjen..

Har ikke så mange planer for dagen, kanskje prøve å få med ungene på tur til sentrum'en, men om det blir baluba (som det bruker å bli for tiden) så orker jeg ikke... (alannah vil ikke kle på seg, eller vil ikke ha på det jeg sier hun skal ol)

Ellers er planen å ta det med ro. Mannen til Olive kommer i kveld for å se fotballkampen hos oss, var vel dårlig med tv oppe på hytta ;) Det blir koselig iallefall:)

Ha en fin dag:)
 
God lørdag jenter.
Her er dagen startet med chr ligger å plasker i bassenget sitt, enda en varm dag her.
Her blir det avslaping ute på meg og chr. K skal montere kjøkken. Så skal vi besøke han litt seiner i dag og spise pizza kansje.
Ønsker alle en strålende lørdag
 
Hei hei.

Er rimelig trøtt i dag. Var sen i seng i går siden jeg var vakt i niesen min sin 18 års fest. Var en på festen som trodde jeg var 23 år Hehe, må si meg fornøyd med den.

Har lovet å bake kake til minsteniesen min sin dåp i morgen, ellers ikke så mange planer for resten av dagen.
Men nå er det en liten gutt her som veldig gjerne vil ut å sykle litt så da er det vel bare til å kle på seg å komme seg ut.

Ha en super dag alle sammen!
 
Jeg var oppe halv sju med Lukas. Kunne godt sovet lenger, men gubben er flink å står tidlig opp visst jeg ber han om det (siden han har pappaperm), så da tenkte jeg at han kunne få sove litt i dag;-)

GUbben dro ut på hytte tomta ganske tidlig i dag også, så jeg er alene med ungene. Trøtt og sliten kjenner jeg nå. Lukas sitter i dusjen og Nathalie ser på barnetv. Gleder meg til de er i seng i dag. Har kjøpt ferske reker og masse godt så vi skal kose oss med. håepr gubben ikke blir så veldig sein i dag da...

Ha en fin lørdagskveld:-)
 
Back
Topp