God lørdags morning!

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
Ja, her starta "natten" kl 4.. Da var det en liten gutt som kom tuslende med bamsen under armen.. Hehe.. Han sovna snart hos oss, og sov til kl var ca 7.. Da roa han seg ikke mer, så jeg fulgte han inn i senga si, som når jeg legger han.. Slo på lyset og lukket døren.. Og han roa seg faktisk i en time til! [:D] Herregud for en snill unge vi har..
Men stakkar da han kom inn kl 8, så hadde jeg ikke hjerte til å ikke stå opp med han..
Nå har vi spist skive og egg, drukket te og ser på Postmann Pat.. Men nå såg han at jeg hadde pcen oppe, og da vil han heller se på Drømmehagen.. [:D] Det er han absolutte favorittprogram..!

Ellers så skal vi ikke noe spesielt.. Slappe av og spise god mat i kveld.. [:)] Bare kose oss..

God morgen...

Mina er hos pappan sin i helgen. Jeg skal bruke helgen på å vaske og rydde. Mandag begynner praksis, så må forberede egen læreplan og lese litt småbarnsped[:)]

Heisann damer!

Dagen vår startet litt kl 6. Da våknet Solveig av all hostingen, jeg tok henne inn til oss så sov vi videre [8D] Så dagen vår startet egentlig ikke før kl 8!! Herlig! Mannen trodde han hadde forsovet seg da hihi.. men fant fort ut at det var lørdag! [:D]

Etter frokost fikk vi ryddet litt på kjøkkenet. Solveig er så flink til å rydde ut/inn av oppvaskmaskinen! Virkelig til stor hjelp!

Nå er mannen og Solveig for å ordne noe med arbeidsbilen til O. Planen var at jeg skulle ta meg en dupp, men klarte ikke å sove. Har ryddet i lekene til Solveig og nå sitter jeg her og koser meg med brus og chips! Er jo tross alt lørdag! [:D]

Drømmehagen er den store hit her også. Makkapakka og hopsidaisi[:D]

Bertines mamma: Så flink du er som jogger. Skulle ønske jeg også gjorde det[8D] Men jeg har ikke helt ork til det liksom. Skal begynne å trene igjen på treningsstudio og da tenkte jeg å prøve meg på jogging på tredemøllene...[:)]

I natt har Liana sovet fra ca 23:30 til klokken var 06:xx da fikk hun pupp og sovnet igjen og sov til nærmere 10[:D] jeg sto opp med Liam i halv 9 tiden så jeg kan absolutt ikke klage på ungene. Men katta derimot kan jeg klage på for hun har vekket med 2 ganger i natt[8D] Sniken hadde jaggu klart å gjemme seg i kleskapet vårt før vi låg oss i går og vekket meg første gang når hun ville ut fra rommet og andre gang når hun ville helt ut[8|]

I dag/kveld er jeg alene igjen. Gubben er nå på jobb og er ferdig 18 og kommer hjem for å så gå igjen i 21 tiden da han skal på jobb en annen plass. Kunne egentlig litt tenkt meg ut ikveld jeg. Vassengutane har konsert rett oppforbi her i kveld og mamma og pappa og svigers skal ut sammen. Hmmm farlig kombinasjon syns jeg[8D]

ORIGINAL: *ACtrine*

Heisann damer!

Dagen vår startet litt kl 6. Da våknet Solveig av all hostingen, jeg tok henne inn til oss så sov vi videre [8D] Så dagen vår startet egentlig ikke før kl 8!! Herlig! Mannen trodde han hadde forsovet seg da hihi.. men fant fort ut at det var lørdag! [:D]

Etter frokost fikk vi ryddet litt på kjøkkenet. Solveig er så flink til å rydde ut/inn av oppvaskmaskinen! Virkelig til stor hjelp!

Nå er mannen og Solveig for å ordne noe med arbeidsbilen til O. Planen var at jeg skulle ta meg en dupp, men klarte ikke å sove. Har ryddet i lekene til Solveig og nå sitter jeg her og koser meg med brus og chips! Er jo tross alt lørdag! [:D]

Sånn såg innlegget ditt ut for meg[8D]
. Har SÅÅÅÅÅÅ lysst på brus at jeg skjelver når jeg tenker på det. Har drukket 3 små glass med brus på 5 uker og hver gang så har lillefrøken fått magevondt og styrt på hele dagen[:o] Jeg som sikkert drakk 1,5 l for dagen med cola zero før hun ble født.[>:] Jeg lurer på om jeg skal ha meg ett deilig glass brus ikveld etter hun har lagt seg for kvelden[:D] Da er det lørdag vettu[:D] Andre går ut å fester og drikker alkohol og jeg sitter å drikker zero med begge hendene hjemme for meg selv[8D][8D]

Hun må jo bli vandt til kullsyren til slutt.

På en måte er det litt greit at hun ikke tåler det for da MÅ jeg holde meg vekke og da drikker jeg mye vann og det er jo bra[:)]
Kunne hun ikke fått vondt i magen av snop og sjokolade i stedet for da?? Jeg drikker jo bare zero og den er ikke sååå farlig[8D][:)]

Jajja ja... dette var dagens om min brutale avvending av zero for den som lurte på hvordan det gikk for seg[8D][8D][8D]

hallo folkens!! i dag fikk jeg sove helt til halv tolv.. jeg er sååå sliten for tida.. og jegtrenger virkelig sove for å ikke være kvalm.. [:)] så heldugvis forstår m, slik at jeg får sove, og slipper unna kvalmen.... så klokka halv tolv kom malin opp i senga mi.. så kosa vi litt før vi stod opp.. da spiste vi frokost... eller de andre spiste lunsj.. oig nå spiser jeg lunsj (en hel plate med melkesjokolade) [:D][:D][:D] og sitter her, mens snuppa sover!! m driver og jobber..[8D] tenkte å ta oss en tur til svigermor etterpå.. men vi får se hva formen tillater..[8D]

ha en flott dag snupper!!

Mårnings!

I dag lot Maja meg sove til halv ti. Jeg kunne enda sovet lenger, for hun satt bare og pludret i senga si. Men jeg var våken, men da tenkte jeg at det var greit å stå opp. Vi skulle egentlig ha gjester i dag, men det ble avlyst. Så da har Maja og jeg kost oss med leking og vasking av hus. M er og spiller kamp. Etterpå skal vi leke litt med en nabo, og så får vi se hva som skjer i kveld. Har ingen planer enda.

Ønsker dere en herlig helg!

Så var jeg tilbake fra jobb og har spist deilig sen "lunsj" med min kjære familie. Jobbet 9-15 i dag, og tiden har flydd - heldigvis. Nå tenkte jeg at jeg skulle ta med Johanna ut en liten tur, frem til drømmehagen begynner halv seks (en stor hit her også). I kveld skal G og jeg kose oss med hjemmelaget pizza og tv - og så blir det nok tidlig kvelden i dag igjen, for vi sov dårlig i natt begge to

Morsomt å se at det er flere her som liker drømmehagen.. [:D]
Sindre kaller det for "lalla" for det er det vi sier liksom.. ("No har de lalla alle sammen!") [:D]
Vi har jo lasta og har de på pcen, så jeg kan snart alle sangene og versene både på norsk og engelsk.. [;)][8D][:D]

åhhh føler med deg hormonella!! Jeg skulle aldri ha drukke den brusen! (holdt på å skrive brisen..[8|]) for halsbrannen har meldt sin ankomst!

God kveld.

Marcus har sovet hele natten i senga si i natt, hentet han inn te oss kl 6.15 i morrest, koste oss i senga en time før vi sto opp og lagde oss frokost og lekte masse. Ryddet i litt leker og fått orden i dem igjen. Gått lang tur i dag, og vært på butikken og hatt middags gjester.

Marcus sover og jeg sitter her. Sambo ser på tv.

Back
Topp