God lørdags morgen!

Vand

Forumet er livet
Her våknet E kl 05.20, fikk ny bleie og litt vann..... måtte nevne nesten alle vi kjenner, at "den og den og den" sover nå, da må du også sove[8D]

Så sov hun til 06.30! [:D]

Jeg derimot sov litt lenger, deilig! [:D]

Nå er pappan og Ine på kino, jeg og E er bare hjemme og koser oss! [:D]

Hva står på tapeten deres i dag? [:)]

God morgen[:)]

Nora ropte kl halv ni og da var det helt greit for meg å stå opp. Pappaen ligger enda å snorker[;)]

Vi skal en tur til gamlebyen senere i dag å mate endene, tusle rundt og kanskje spise litt. Ellers bare slappe av å nyte helgen sammen[:)]

ORIGINAL: Charaina

Nora ropte kl halv ni og da var det helt greit for meg å stå opp. Pappaen ligger enda å snorker[;)]

Vi skal en tur til gamlebyen senere i dag å mate endene, tusle rundt og kanskje spise litt. Ellers bare slappe av å nyte helgen sammen[:)]

å herregud, du er jaggu meg TRETTI uker på vei!!!!!!! [:o][:D] Du har rekordfarten her inne på bv! [:D][:D][8D][:D]

ORIGINAL: Vand

ORIGINAL: Charaina

å herregud, du er jaggu meg TRETTI uker på vei!!!!!!! [:o][:D] Du har rekordfarten her inne på bv! [:D][:D][8D][:D]

Vet:P Tiden har gått ufattelig fort[:D]

føler at jeg har litt dårlig tid[8D]
[:D][:D] har jo ikke noe i orden, men er sykemeldt ut svangerskapet så jeg får vel snart begynne å pusle litt[:)]

what? 30 uker??????? hjelpti meg tiden går syyyykt fort!

vi er på helgabesøk til mine foreldre! jeg og mine er halvsjuke, han med feber. jeg med halsvondt og nakkevondt[&o]

vi skal på besøk hos mine besteforeldre i dag og så er d skolearbeid som står på tapeten. søstra mi eventuelt foreldrene mine tar trygve da[;)]

ha en finfindag!

go formiddag! siden Ådne er på besøk med tante er det stille og rolig her. Heine er jo vant med å stå opp halv åtte/åtte så slik ble det i dag også. Nå sover han for andre gang ute på trappa..

skal vell hente Ådne etter dubb ca? kanskje spise lunsj i byen eller noe?

Her er det nysnø på marka[&:] ikke noe glad for det. må ha meg nye vintersko!

mornings - sitter i oslo på forelesning[:)]. skal hjem etterpå og spise god middag med de to flotteste folkene jeg kjenner [:D] de har da mest sannsynlig historier å fortelle av sin dag[:D][:D][:D]

Ha en fin en gørls!

ORIGINAL: chrichri

what? 30 uker??????? hjelpti meg tiden går syyyykt fort!

vi er på helgabesøk til mine foreldre! jeg og mine er halvsjuke, han med feber. jeg med halsvondt og nakkevondt[&o]

vi skal på besøk hos mine besteforeldre i dag og så er d skolearbeid som står på tapeten. søstra mi eventuelt foreldrene mine tar trygve da[;)]

ha en finfindag!

MASSE god bedring!!!!! [:)]

Back
Topp