God lørdag!

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Og god morgen! :) Teodor og jeg er en langhelg i Trondheim vi nå. Jeg har for lenge siden avtalt å komme hit for å jobbe litt hos han jeg jobbet som assistent hos før, og minstesøs ville gjerne ha besøk av oss begge. Så hun passer T mens jeg er på nattevakt og i går var de på lekeland mens jeg sov :)) Tiiiidlig mandag morgen skal vi sørover, gjengen skal videre på ferie så da sitter vi på med de hjem! Hva er helgeplanene deres da? :)

God morgen :)

Så koselig med Trondheim-tur da :)

Jeg sitter i sofaen med te-koppen etter frokosten og bare slapper av etter uka....

En uke igjen til ferie, det blir deilig!

Ikke store planer for helga og det er egentlig litt godt.... 

God morgen :)

Så koselig med Trondheim-tur da :)

Jeg sitter i sofaen med te-koppen etter frokosten og bare slapper av etter uka....

En uke igjen til ferie, det blir deilig!

Ikke store planer for helga og det er egentlig litt godt.... 

hei :)
var en tur hos en veninne i går på litt jentefest, ble seint for å si det sånn. er ganske uggen i formen, men kjenner ut som om den kommer seg. er faktisk fint vær her i dag, etter sinnsykt mye regn i det siste, så får vel nyte dagen utendørs.. snart.... :)
i kveld får vi noe besøk og satser på pizza. har 2 uker igjen til ferie, skal bli deilig med 3 uker fri. en tur til hunderfossen med et vennepar og så videre på hytte/camping noen dager med familien min. satser på fint vær!

god helg til dere :)

deilig med ferie snart da! Og koselig med en fest :) Sist helg var jeg i utdrikningslag, og det var utrolig moro! Ikke så ofte jeg fester lenger, og det var gøy, men phu! så slitsomt :)) Vi har ikke så mye ferie i år vi, pgA at jeg startet i ny jobb. Men jeg har friuker innimellom og en feriuke slik at vi får litt fri alle tre, T og mannen har fri 3 uker i strekk. Eller, hadde! Nå har endelig mannen fått et bra utenlandsoppdrag og han reiser nærmere høsten. Det er mye materiell som skal sendes av gårde fortest mulig så da går det litt utover ferien vår. Men så lenge vi kommer oss til Dyreparken neste helg, som vi har lovet T i flere måneder, så er vi fornøyde. Så får vi bare ta resten som det kommer :) Håper alle har hatt en fin helg, jeg sitter våken på min siste nattevakt før avreise sørover grytidlig i morgen/natt!

deilig med ferie snart da! Og koselig med en fest :) Sist helg var jeg i utdrikningslag, og det var utrolig moro! Ikke så ofte jeg fester lenger, og det var gøy, men phu! så slitsomt :)) Vi har ikke så mye ferie i år vi, pgA at jeg startet i ny jobb. Men jeg har friuker innimellom og en feriuke slik at vi får litt fri alle tre, T og mannen har fri 3 uker i strekk. Eller, hadde! Nå har endelig mannen fått et bra utenlandsoppdrag og han reiser nærmere høsten. Det er mye materiell som skal sendes av gårde fortest mulig så da går det litt utover ferien vår. Men så lenge vi kommer oss til Dyreparken neste helg, som vi har lovet T i flere måneder, så er vi fornøyde. Så får vi bare ta resten som det kommer :) Håper alle har hatt en fin helg, jeg sitter våken på min siste nattevakt før avreise sørover grytidlig i morgen/natt!

Back
Topp