God lørdag!!

lenemor

Forumet er livet
God morgen, kjære venner! Her er vi godt igang med lørdagen allerede, ungene har fått seg litt mat, og nå er det barne-tv. Johanna er oppslukt av den lille havfrue, mens lillebror er mindre interessert i tv'n, han vil helst løpe rundt og finne på ugang.

Spent på hva slags vær vi får i dag - det er grått ute, men det skifter forhåpentligvis og blir deilig sol slik vi har hatt de siste dagene... da skal vi ta oss en tur ned i gata og spise is ute! G skal vel holde på ute i huset igjen, så jeg får kose meg med ungene
 
God formiddag..

Sto ikke opp før kvart på ni i dag. Frokost er inntatt og Trym glaner litt på playhouse (Tøfferud) og maser om å få dra i bursdag emoticon. Skal det kl 12 i dag, til en gutt som ble 4 år. Det blir koselig i det fine været, for vi skal vist være litt ute og. emoticon

Ellers i dag, så skal vi på grillings hos et vennepar, grillmat er digg emoticon .

Er så sprøtt å tenke på at jeg er 38 uker i morra. Og 17 dager til termin emoticon. Syns tiden har gått aalt for fort. Men nå skal det bli så deilig å få sett den lille krabaten i magen emoticon
 
jeg får svare på tråden min så jeg får lest hva du har skrevet, Flatula emoticon

-------------------------------------------------------------------------

Oi, har du kommet så langt allerede? Tenk, så lenge har jeg ikke gått gravid jeg - begge mine er født før det. Jeg har ligget ute i sola en liten stund jeg, og kjenner at sola har tatt veldig bak i nakken min - godt jeg har pakket ned solkrem til ungene... G og Johanna har vært og handlet litt småtterier til huset, og har reist rett inn dit, så når August våkner fra luren sin skal vi ta med oss pølser og grill og grille lunsj der inne...
 
Lørdag og nesten sommer???? Her er det sol og varme. Måtte ut for å kjøpe tynn jakke til Aslak. Han hadde bare en fleecejakke. Den kan bli i varmeste laget. Plutselig ble det sommer her!

Vi har vert hos svigers og spist pizza.. Ungene har plukket blomster i hagen. Solveig fant løvetann mens Aslak fant flotte blader! hehe
 
hallo hallo!

svarer på lørdagstråden jeg, siden jeg ikke finner noe for søndagen!

helgen her har flydd fra oss... og nå er vi slitne.. i går var vi på hadeland, og i dag i bursdag...
veldig hyggelig og sosiualt... men jeg mobiliserer sånn når jeg er sosial.. at jeg blir jo helt utslitt.... egentlig skulle jeg hatt fri på mandagen for å hente meg inn igjen,... for jeg tar meg sånn ut i helgene når jeg er hjemme med barna.. men kommer meg vel over denne kneika også... :)

ser ut som at dere andre har hatt en herlig lørdag også, og at det er sommer over store deler av landet.. herlig!!!

God 1 mai folkens!!
 
Back
Topp