God Lørdag

MrsPink

Forumet er livet
Heihei jenter!
Virker som det er mye liv her i dag, hehe [8D]

Dere driver med da?
Her gjør vi ikke stort. Ida og jeg slapper av på sofan sammen med hundene og har fyr i ovnen. Kaldt her i dag. Mens Sambo er på skytebanen å skyter litt. Resten av dagen skal vi bare slappa av, også skal jeg avgårde i kveld til ei venninne.

Hvordan er været?
Her har snøen kommet, det snør og snør og snør. Vurderer å ta meg en gå tur i snøen etterpå. Men vi får nå se.. hehe [:D]

Ha en fin dag videre da.

God morgen!

Jeg har akkurat stått opp, har sovet i 12 timer, og det var deeeeilig! Sondre er på besøk hos bestemor i helga, så det er sløving for alle pengene her! Skal ta meg en dusj og så skal jeg ut og se på det nye senteret som har kommet her. Senere skal bumpien og jeg lage litt pizza og så skal vi på Harry Potter [:D]

Ha en fin dag, alle sammen [:)]

ORIGINAL: Elisabeth1985

God morgen!

Jeg har akkurat stått opp, har sovet i 12 timer, og det var deeeeilig! Sondre er på besøk hos bestemor i helga, så det er sløving for alle pengene her! Skal ta meg en dusj og så skal jeg ut og se på det nye senteret som har kommet her. Senere skal bumpien og jeg lage litt pizza og så skal vi på Harry Potter [:D]

Ha en fin dag, alle sammen [:)]

Kos dere masse! [:D]

hei hei ;)

Her snør det også.. og det er svinkaldt...
Lilletuppa sover i senga si.. mens eldstemann sitter sammen med meg og spiller DS.. vi skal ta oss en liten tur ut når snuppa våkner.. skal kle GODT på oss..

I kveld kommer mamman min hit for å passe barna mens vi skal ut å spise og til ett vennepar av oss etterpå ;) Blir koselig!
Blir stille og rolig da.. mamma har nok ikke lyst til å sitte her til langt på natt ;)

Ha en fortsatt fin lørdag ;)

Halloo[:)]

Her er det 0.6 grader, ISKALDT![8D]

Inatt sov amalie hos mormor og morfar, morfaren ønsket det[:)]

Så det ble en tur på byen på far, og en tur til en vennine på mamma[:)]

Vi våknet litt i 7-8 tiden, men sovnet igjen, og sov til halv 10! deilig [:)]

Så hentet jeg Amalie og tok en tur til byen med en vennine og hennes gutt, og kjøpte en gave til ei vennine jeg skal i bursdag til idag[:D]

Så idag blir det en heidundranes fest og bytur på Mamma ikveld[:D][:D] Guuuuud som jeg gleeder meg [:D][:D][:D]

Ha en fin kveld[:D]

Her skal mi søster sitte barnevakt og jeg skal ha en VELFORTJENT fest og tur på byen etter 5 mnd i Afrika [:D][:D]

Jeg har vert på jobb, fra 9-15 å er rimeligt trøtt og vond i bekene nå. Så blir nok en liten kvil på meg snart.
Emmely og pappa er ute å handler litt nå, gleder meg til de komer hjem men godt å være litt helt alene også etter jobb[:)]

God Kveld [:D]

Vi har gått en lang tur idag i snøstorm, vært på besøk hos en venninne å kost oss der <3 Så stakk vi en tur innom
sentret på vei hjem for å shoppe litt [:D] Etter det gikk vi oss en tur igjen! Deilig og koselig å gå tur i snøvær [:D] hehe

Resten av kvelden skal jeg slappe av <3

God kveld!

I dag har jeg sovet mye! Og det var jammen godt! Sambo sto opp med snuppa da hun våknet i halv 8 tiden. Så fikk jeg sove til halv 11! I 12 tiden skulle snuppa sove dupp, så da fikk jeg sovet et par timer sammen med henne også.. [8D]

I ettermiddag har vi vært på kjøpesenteret. Jeg og sambo kjøpte ski til hverandre i julegave, så nå må vi vel nesten begynne å gå på ski! [8D]

Snuppa spiser kveldsmat nå, så skal hun legge seg etterpå. Resten av kvelden blir det sofakos. Kanskje vi ser en film eller noe.

Ha en fortsatt fin helg alle sammen! [:)]

Back
Topp