God lørdag!

lenemor

Forumet er livet
Her startet dagen klokka seks, men vi holdt oss i senga og kosa, lekte og lo helt til sju (vel, August og jeg altså, ikke G og jeg [8D]). Nå har G stått opp også, så da er det vel på tide med frokost?

Ingen planer for dagen, annet enn en handletur (Johanna må få kjøpe en liten ting til pappa, og så må jeg handle inn til både middag og baking)

Lenemor: Så koselig med en sånn morgen [;)][:D]

Her var det morgen litt over halv ni, er litt bortskjemt ja [8D]. Forrige helg var det jo halv 11 [8|][8D]

Hadde håper på litt kuldegrader og snø i dag, men det ser dårlig ut [>:]. Men det blir nok ut i dag forde, må å levere noen bøker på biblioteket, også kanskje låne noe nytt. [:)] Og evt å besøke noen i dag. Trym har fått lov til å suse rundt med sparkesykkelen sin nå [:D].

Jeg er 14 uker i dag [:D]. Det går så fort, syns ikke det er lenge siden jeg fikk positiv test (da uke 3+4 [8D])

lenemor: det hørtes koselig ut.. [:)] Jeg savner morgenene Bertine og jeg hadde før lillebror ble født, for da kosa vi lenge i senga på morgenen.. nå vil jeg ikke at vi skal vekke han, så vi går stort sett rett på badet..

Flatula: 14 uker??? Jeg synes svangerskap nr to går så innamri mye fortere enn nr 1..[8|] Gratulerer med 14 uker ihvertfall![:)]

Vi har nettopp spist frokost.. Rasmus sover, og Bertine og T leker med lego.. jeg skal nok joine dem straks![:)]
Idag skal vi dra til Rygge for å se på lillebroren min kjøre radiostyrt bil! Han er en av norges beste, så jeg håper på litt spenning..[:D]

Og ellers blir det nok en rolig kveld i sofaen..[:)]

Her våknet Mina i 0800 tiden, men hun sover så urolig for tiden[&:] Slitsomt for oss begge. Men hun var i hvertfall i godt humør når hun våknet[:)]

Nå sitter hun og tegner på lillebordet sitt. Koser seg[:)] Tror hun synes det er deilig å slappe av hjemme jeg.. Sist helg hun var hos meg, så hadde vi fult opp med planer begge dagene.. Koselig det også da[;)]

Nå skal vi straks spise lunsj og etterpå skal vi en tur på senteret her borte for å kjøpe Cherrox. Hun skal få velge seg ut ny bamse, da hun egentlig har en som går mellom meg og pappaen. Men pappaen synes tydeligvis det er sååå slitsomt å sende den frem og tilbake[&:] Mina savner bamsen så klart, så håper det går fint å kjøpe en ny bamse[:)]

I ettermiddag kommer mamma en tur innom. Hun har vært en uke i syden heldiggrisen. kanksje vi baker litt også.

Her var alle sammen oppe klokka halv sju [8D] Planene i dag er å snart ta med barna for å ta noen fine bilder vi kan bruke til julekortene i år - med alle fire - koselig!! [:D] Og i kveld skal vi til foreldrene mine en tur [:D][:D]

Idag har vi kommet hjem fra Oslo.

Har hatt en kjempeherlig tur bare meg og sambo [:D]
Har truffet Chaba med mann, Gullungene og trillemor med mann i løpet av disse dagene.
Så utrolig kjekt med disse vennskapene vi har fått her på sept 2006.

Det var superkos å komme hjem til guttene også. Nå sitter jeg med laptoppen i fanget, fyr i peisen og kooooser meg [:)]

Ha en herlig lørdagskveld jenter [:)]

Back
Topp