God lørdag

Fru+2

Forumet er livet
Da var det lørdag den 10 julie.
For 1 år siden fride Kjetil til meg og dag skal vi ut å kose oss. Bare oss to
Christian skal til bestemor sin.

Har dere noen planer for dagen?

god morgen!!

i dag blir det en tur på lindeberg besøksgård.. så en tur til svigers...[:)] trro vi!! solen skinner.. men det er litt vind og skyer også..

ellers skal jeg forske videre på denne her mystiske ajasto... ellers ingen andre store planer gitt...

ORIGINAL: Trillemor82

god morgen!!

i dag blir det en tur på lindeberg besøksgård.. så en tur til svigers...[:)] trro vi!! solen skinner.. men det er litt vind og skyer også..

ellers skal jeg forske videre på denne her mystiske ajasto... ellers ingen andre store planer gitt...

[:D][:D][:D]Så gøy. Må nok holde dere på pinebenken en stund til ja.

I dag skal jeg bare kose meg. Har ingen store planer. Kanskje en tur på shopping? Hvis jeg orker. Vi blir ikke enig i middag i dag så det skal bli spennende hva det ender opp med hihi.[8D]

Så kos det hørtes ut, silje, å bare ha en dag for dere selv[:)]

Kose dere på besøksgården, trillemor[:)]

Her er vi straks klare for stort slektstreff. Skulle ønske at været hadde vært litt bedre, men men det blir sikkert kjet for det. Skal jo grille, så blir spennende å se hvordan de skal løse det. Vet de skal leie noen telt og har et lokale tilgjengelig, men det er ikke stort nok for hele slekta på en gang...

I kveld blir det en liten fest for oss søskenbarn m/følge - det vil si, mannen min blir hjemme med barna. Vi skal ut på ferie i morgen, og da er det greit at han er "klar" i toppen[:D] Også tanter og onkler er invitert, så vet at mor kommer, så jeg har ikke tenkte å "rave" rundt akkurat[8D]

Ha en finfin dag!

Gratulerer med dagen silje - tenk, bare halvannen måned igjen

Besøksgård høres koselig ut trillemor - det er jo så morsomt med dyr

ajasto - du må da gi oss noe å jobbe med - vi dør jo av nysgjerrighet!

Kos deg på slektstreff Elimor

Her kommer ene venninnen til Johanna på besøk noen timer - moren er jo fotograf, og skal ta brudebilder i dag, så da skal sunniva være hos oss. Det er kaldt og vått ute, så planen nå er at vi skal bake litt, og så kan de få med seg de nybakte kakene ut i teltet - det blir nok stas tenker jeg.

Her jobber hodet på spreng for å løse Ajasto-gåten!
Ellers holder jeg på med bunkene av rent tøj som skal brettes. Blæh!

Det står en diiger bolledeig til heving også. Og så erdet ventet danmarksbesøk om et par timer. Så må nyte roen i huset nå.
Hilsen fra Gustav:

gustavrftfruyu¨dfrgggggggggggggcccccccvvvvvvvvvvvvvvvggggggggggbbbbbbbnmlooio90oo8iuuiite3wse-lpå69ioky

her er gjesten kommet, og jeg og jentene har laget kakedeig som står i kjøleskapet. Jentene sitter og ser olsenbanden jr på cirkus, og august er ute og erter dem litt.... skal få laget kaker og satt i ovnen om litt, og så koker vi litt nissegraut til lunsj mens vi venter på at kakene skal bli ferdige tenker jeg (vi baker Belle's favorittkaker som er sukker, eggehvitte, kokos og marsipan, og så skal vi stappe nonstop i dem før de stekes... skikkelig søtt kliss, men veldig godt og helt lov på en lørdag [;)])

Back
Topp