God lørdag!

*Kolibri*

Forumet er livet
Uff jeg tok meg en paracet i går etter at jeg fikk fulstendig gangsperre her hjemme og jeg føler meg neddopet fortsatt eller så er det kanskje at natten var pyton som jgør meg helt surrete?

Uansett! I dag er den store godisdagen!! påskeegg for alle penga weee
Vi har ikke store planer i dag, skal ordnne litt i hagen og kanskje en tur til bondegård men ser an både form og sol..
I kveld blir det eggjakt!

Ha en fin påskeaften alle sammen

God lørdag![:)]
Får håper det er dårlig søvn som gjør at du ikke føler deg helt bra idag da...

Idag skjer det ikke stort. Er SOL og VÅR i lufta. Har fortsatt ikke vært ute - enda, men tentke jeg skulle ta en kopp te på verandaen etterpå.[8D]
Godteri har vi spist hele uka[8|]...og det fortsetter nok også idag.[:D]
Ellers er planen å dra på fest hos et vennepar ikveld. Blir koselig.[:)] Blir nok ikke så seint, men godt å komme seg ut å være litt sosial.[:)]

Ønsker dere en GOD og vårlig påskeaften alle vakre mai-mammaer!![:)]

uffda, håper du blir bedre![:D]
Det er nok ikke paraceten som gjør det for den kan nok ikke virke så lenge og så sterkt...
Dårlig søvn (evt dårlig luft) kan jo absolutt gjøre at man blir surrete[&:]

God lørdag alle sammen!

Her er det herlig sol og påskevær, har vært ute i hagen og fått unna litt ugress i hagen mens Lucas har kost seg i husken sin. Nå har vi vært å handla inn godis ++ til i kveld, gleder meg til å benke meg foran tven med mannen[:D][:D]

Vi skal snart bort til en i familien på fårikål, så jeg slipper å ordne noe middag i dag, ganske så greit! Ellers bikker jeg 37 uker i dag, så nå kan lillejenta i magen bare komme[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Julie*Lucas

God lørdag alle sammen!

Her er det herlig sol og påskevær, har vært ute i hagen og fått unna litt ugress i hagen mens Lucas har kost seg i husken sin. Nå har vi vært å handla inn godis ++ til i kveld, gleder meg til å benke meg foran tven med mannen[:D][:D]

Vi skal snart bort til en i familien på fårikål, så jeg slipper å ordne noe middag i dag, ganske så greit! Ellers bikker jeg 37 uker i dag, så nå kan lillejenta i magen bare komme[:D][:D][:D]

Så hyggelig! Og det blir spennende å se når hun kommer. Venter i spenning jeg [:D]

Her går det i oth maraton. Er så sliten for tiden så her er det sofasliting det går i. Ellers var vi så heldig at min mor kom ned med en stoor bolle lapskaus i går, så middagen er sikret.

Happy saturday[:D]
Vi har besøk fra Trondheim i påsken av min gravide søster og hennes forlovede,så i dag har vi vært på litt shopping og bare kost oss. Nå har faren min og svigerfar kommet, de skal spise middag med oss i dag[:)]

Ellers spiste jeg altfor mye godteri i går og har vært grisedårlig i magen siden i natt en gang[:'(] Meeen det er jo ganske sjølforskyldt kan man si... Så nå hviler jeg litt mens de fløtegratinerte potetene koser seg i ovnen og så har jeg lært fra i går og skal styre unna godiset i dag[8D]

Ønsker dere alle sammen en fin påskeaften[:)][:)]

Back
Topp