God lørdag, snupper!

LilleBlome

Glad i forumet
Oliver og jeg ville bare ønske dere en god lørdag![:D] Vi sitter og ser på Cars og drikker kakao, skal etterhvert ned til byen for shopping og lunsj alle tre. Og i kveld skal jeg ut og spise med noen venninner.[:)]
Har dere noen planer for lørdagen da?

God lørdag[:D][:D][:D][:D]

Vi har besøk fra sørlandet, og har vært på farten hver dag.
Idag tror jeg vi skal roe litt, leke på lekeplassen og kose oss[:)]

Ikveld skal vi lage god mat og se skal vi danse, hehe!
[:D]

Hei [:)]
Høres kjempekoselig ut med en lunsj ute. Og koselig med en jentekveld.

Her er mannen på elgjakt idag, og jeg er hjemme alene med jentene. Nå sover Mathilde og jeg vil til å male møbler.
Senere i kveld skal vi kose oss med ost, kjeks og vin. Jeg har nesten ikke truffe mannen denne uka, så i kveld skal vi kose oss litt [:)]

Ha en kjempefin lørdag [:D]

yess, Go lørdag jenter [:)]

Her har vi kristian valen i byen (revy helg) så har full rulle på jobb.. fullbooka resturant både i går og i dag, i tilleg til maaange drikke gjester. Selv ville jeg helst hatt muligheten til å gått på revyen, så håper noen vil spandere på meg neste helg siden han skal ha revy da også. Men han var innom jobb på torsdag så har jo fått truffet "helten" da..
Så np skal jeg lade opp til kvelden, kjekkt med influensa!! [:'(]

KOS DERE alle sammen [:D]

så koselig[:D]

Vi har vært på shopping og kjøpt nye sko til frøken C,og nå har vi nettopp spist middag. Remi skal ut i dag,så er første gang jeg er alene med begge to,håper det går knirkefritt[:)]

Ha en god lørdagskveld alle sammen! [:D]

Idag har vi vært på åpen brannstasjon sammen med en svært stolt gutt som har kjørt brannbil m/blålys og sirener, spylt med brannslange og fått diplom fordi han var så flink til å svare på spørsmål angående brannsikkerhet (høhø [;)]).

Etterpå reiste vi til flyplassen for å overraske mormoren og morfaren som kom hjem fra Frankrike idag. Har ikke sett de på 3 uker, så Adrian var i himmelen. De ble med oss hjem for å se på den store guttesengen som han har fått. Han har med andre ord strålt av stolthet i hele dag [8D]

Nå sover han godt i sengen sin, vi skal snart lage biffmiddag og bare kose oss! [:)]

ORIGINAL: SindreSinMamma

ORIGINAL: stibli

Ha en god lørdagskveld alle sammen! [:D]

Idag har vi vært på åpen brannstasjon sammen med en svært stolt gutt som har kjørt brannbil m/blålys og sirener, spylt med brannslange og fått diplom fordi han var så flink til å svare på spørsmål angående brannsikkerhet (høhø [;)]).

Etterpå reiste vi til flyplassen for å overraske mormoren og morfaren som kom hjem fra Frankrike idag. Har ikke sett de på 3 uker, så Adrian var i himmelen. De ble med oss hjem for å se på den store guttesengen som han har fått. Han har med andre ord strålt av stolthet i hele dag [8D]

Nå sover han godt i sengen sin, vi skal snart lage biffmiddag og bare kose oss! [:)]

Har det vært sånn åpen brannstasjon-dag i hele landet kanskje? Var det her også..

Det har det nok [:)]

ORIGINAL: SindreSinMamma

Riktig god lørdag til alle sammen![:)][:)]
Kos deg masse ute på middag med gode venner[:D]
Og du, har sett på facebook at du har vært ute og reist og hatt foredrag.. Hva er det foredrag om?? *Nysgjerrige meg* [;)]

Vi har gått tur på fjellet i dag! Hadde heeelt fantastisk vær[:)] Sindre gikk hele veien selv, gikk kanskje i 1,5-2 timer, og Jone sov søtt i bæresjalet[:D]

Vi hadde en utrolig koselig kveld ute, vi jentene, deilig mat og godt selskap![:D]
Jeg har holdt kurs og opplæring i nye systemer for ansatte fra hele landet for det firmaet jeg jobber hos. Veldig moro, men veeldig slitsomt å reise så mye frem og tilbake til Oslo. Kjempegøy å få sjansen til å gjøre noe sånt, men kjenner det er godt at dette prosjektet begynner å nærme seg slutten nå.[;)]

Back
Topp