God lørdag - snart jul

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Det er vel det samme jeg sier hvert år - men så fort tiden går!!!
Jeg stod opp med gutta i dag, Lillebror våknet ca 7, våken en gang i natt kl 4.30!!!
Barne-tv nå og julekos hos søs etterpå.
I kveld skal jeg ut på julemiddagen med tre veldig godt venninner! Glede meg masse. Hadde satset på å ikke kjøpe kjole. Fant den jeg ville ha i skapet i går, prøvde den og den faller AV meg :-o ja jeg vet, det er er luksusproblem, men utrolig irriterende akkurat nå.
Finner vel noe annet jeg kan ha får vi håpe. Føler ikke at julebudsjettet har rom for ny kjole :-o
Kanskje neste år :-D
Hva skal dere i dag?

God morgen! Du har er luksus kjoleproblem ja :p håper det løser seg! Jeg kjøpte meg en ny svart julekjole på Lindex i år. I audrie hepburn stil, og den kostet bare 299! Kjempefornøyd :) de trenger jo ikke koste tusenvis akkurat!

Her er det barnebursdag på tapeten idag. Vår kjøre storebror fyller 3 år :D
6e3ary8e.jpg
fine, fine gutten vår :) :)

Så her må jeg vaske og rydde og pynte muffins så fort som mulig, og så vente på storinnrykk av barn :) gleder meg allerede til p legge beina høyt i kveld!

Her er ingenting klart til jul heller, men det blir nok jul allikevel :) ha en fin dag! Kos deg på julebord!

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Det er vel det samme jeg sier hvert år - men så fort tiden går!!!
Jeg stod opp med gutta i dag, Lillebror våknet ca 7, våken en gang i natt kl 4.30!!!
Barne-tv nå og julekos hos søs etterpå.
I kveld skal jeg ut på julemiddagen med tre veldig godt venninner! Glede meg masse. Hadde satset på å ikke kjøpe kjole. Fant den jeg ville ha i skapet i går, prøvde den og den faller AV meg :-o ja jeg vet, det er er luksusproblem, men utrolig irriterende akkurat nå.
Finner vel noe annet jeg kan ha får vi håpe. Føler ikke at julebudsjettet har rom for ny kjole :-o
Kanskje neste år :-D
Hva skal dere i dag?
Å finne finklær som passer er det største stresset med jula, syns jeg. Skulle gjerne overtatt luksusproblemet ditt!;)
Så koselig gutta har det foran TV'en. Kos deg på middag sammen med venninnene!!:D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

God morgen! Du har er luksus kjoleproblem ja :p håper det løser seg! Jeg kjøpte meg en ny svart julekjole på Lindex i år. I audrie hepburn stil, og den kostet bare 299! Kjempefornøyd :) de trenger jo ikke koste tusenvis akkurat!

6e3ary8e.jpg

Så her må jeg vaske og rydde og pynte muffins så fort som mulig, og så vente på storinnrykk av barn :) gleder meg allerede til p legge beina høyt i kveld!

Her er ingenting klart til jul heller, men det blir nok jul allikevel :) ha en fin dag! Kos deg på julebord!

Gratulerer med dagen til storebror!!:) Et skikkelig fint bilde du hadde der♡

Skjønner godt at du gleder deg til kvelden. Barneselskap er heftige greier. Masse lykke til med feiring og muffins!!:)

6e3ary8e.jpg

Gratulere så mye! :)

Nei jeg har aldri brukt tusenvis på kjoler, ser ikke poenget med det :) men jeg har ikke tid til å handle nå heller :p
Så jeg får bare finne noe som sitter pent på.

Å finne finklær som passer er det største stresset med jula, syns jeg. Skulle gjerne overtatt luksusproblemet ditt!;)
Så koselig gutta har det foran TV'en. Kos deg på middag sammen med venninnene!!:D

Men det må være noe rart med kroppen min for jeg tror jeg veier omtrent det samme som sist jeg brukte den kjolen. Eller så tenker jeg på feil kjole. Isåfall mangler jeg en kjole som bør passe!

Mårn!!!
Vi har sovet godt alle tre. Vesla havna hos oss og vi sov til 08. Mindre hosting på nattestid nå, så dette går rett vei.:)
Jeg har tatt meg en dusj og nå blir det frokost her. Får besøk av ei venninne og hennes barn (20mnd) + sambo etterpå, så da får jeg diske opp med aniskringler og kakao tenker jeg. :)

Ha en fin dag!!

Mårn!!!
Vi har sovet godt alle tre. Vesla havna hos oss og vi sov til 08. Mindre hosting på nattestid nå, så dette går rett vei.:)
Jeg har tatt meg en dusj og nå blir det frokost her. Får besøk av ei venninne og hennes barn (20mnd) + sambo etterpå, så da får jeg diske opp med aniskringler og kakao tenker jeg. :)

Ha en fin dag!!

Høres koselig ut!
Både samsovingen og besøket.
Jeg prøvde å legge meg sammen med Lillebror da han våknet. Han lo og dro meg i håret :-p

Gratulere så mye! :)

Nei jeg har aldri brukt tusenvis på kjoler, ser ikke poenget med det :) men jeg har ikke tid til å handle nå heller :p
Så jeg får bare finne noe som sitter pent på.
Takk :) lykke til med klesjakten!

Gratulerer med dagen til storebror!!:) Et skikkelig fint bilde du hadde der♡

Skjønner godt at du gleder deg til kvelden. Barneselskap er heftige greier. Masse lykke til med feiring og muffins!!:)

Takk, takk! Jeg har faktisk bakt en togkake også, men den ligner mest på en semitrailer :p haha.

Takk, takk! Jeg har faktisk bakt en togkake også, men den ligner mest på en semitrailer :p haha.

Tipper bursdagsbarnet synes den er flott!! :)

Høres koselig ut!
Både samsovingen og besøket.
Jeg prøvde å legge meg sammen med Lillebror da han våknet. Han lo og dro meg i håret :-p
Hehe..Det går ikke helt smertefritt for seg her heller. Puppeklyping er er stor hit!! Ouch..:p

6e3ary8e.jpg

Så fint bilde! :D også så koselig å se deg innpå her:)
masse lykke til med barnebursdag!
Jeg droppa det i år å:P men samboer kom jo med et passende forslag når jeg sa at grunnen er at det blir litt mye med en baby i hus også..
da kom han med "vi kan jo bare ordne et selskap i barnehagen, så kan jeg være hjemme med Leoh i mens":eek: hahahah og han var seriøs å:P akkurat som om jeg skulle styra med så mange unger alene:eek::p

☆★hilsen meg★☆

Så fint bilde! :D også så koselig å se deg innpå her:)
masse lykke til med barnebursdag!
Jeg droppa det i år å:p men samboer kom jo med et passende forslag når jeg sa at grunnen er at det blir litt mye med en baby i hus også..
da kom han med "vi kan jo bare ordne et selskap i barnehagen, så kan jeg være hjemme med Leoh i mens":eek: hahahah og han var seriøs å:p akkurat som om jeg skulle styra med så mange unger alene:eek::p

☆★hilsen meg★☆
Ja vi hadde barneselskap her hjemme i fjor med bittelille Lillebror… Mannen var bortreist, men mamma hjalp til. Men det var en vill gjeng med 4-åringer altså :o På de små 90 kvm vi har :o
Vi kommer definitivt till å gjenta suksessen med utebursdag som i år :D

Mårn!!!

Ha en fin dag!!

Så godt at det går rett vei ang sykdom:D
Ha en fin dag du å, med besøk og godsaker :D

☆★hilsen meg★☆

Ja vi hadde barneselskap her hjemme i fjor med bittelille Lillebror… Mannen var bortreist, men mamma hjalp til. Men det var en vill gjeng med 4-åringer altså :o På de små 90 kvm vi har :o
Vi kommer definitivt till å gjenta suksessen med utebursdag som i år :D

Haha ja det forstår jeg godt at du vil gjenta! Er jo hvertfall mye bedre for hodet og ørene å ha så mange barn ute ;):)
Tøft gjort av deg å ordne med bursdag med 2 barn og omtrent alene;)

Det blir barneselskap neste år.. men da skal jammen mannen få bli med på moroa! :P heheh.. får sikkert hjelp fra mine foreldre eller søstre også da :)

☆★hilsen meg★☆

Good morning, ladies:)

Natten har vært fin her også :) jeg og mini sovna vel rundt 1 i natt, og han sov til 9:30 mens jentene sov til 7:30 :D

Idag blir det tur til Kongsberg for å kjøpe inn siste rest av gaver..meg sambo og Leoh <3 så nå står jeg og sminker meg ;)

Liana har foresten begynt å si navnet sitt :D sier "Jinanna" og "Nananna" :rolleyes::p Søtingen min!:D

☆★hilsen meg★☆

Back
Topp