God lørdag, kjære mammaer

lenemor

Forumet er livet
Her er det stille morgen for meg og ungene. August sov til nesten halv sju, og etter hvert kom Johanna også tuslende inn i senga til oss før vi kom oss på badet og gjorde oss klar for morgen.

I dag er det kirka for oss - det er undringstur i kirka, hvor vi skal lære litt om blant annet maleriene (det er malt kirkas historie på veggene, den har blant annet brent ned og blitt bygd opp igjen på begynnelsen av 1900-tallet), så er det sangøvelse og boller og saft... alt i forberedelse til familiegudstjeneste og utdeling av fireårsbok i morgen

Etter kirka blir det en tur inn til svigers - vi skal ut og se på huset vårt, som nå endelig er i ferd med å bli en realitet - i går startet nemlig støpingen på ordentlig. Skal se om jeg ikke får tatt litt bilder og legge ut her etterpå

Åååh.. Jeg er litt misunnelig på den husbyggingen deres lenemor!! [:D] Må være utrolig spennende! Selv om jeg kan forestille meg det er mye jobb og.. Og organisering.. Men jeg og håper at vi kan bygge hus en gang.. [:)]

Her starta dagen kl 7.30..! Da kom Sindre opp fra stua ([8|]) og ville ha en banan, men han rakk ikke frem.. [8D] Da våkna Maren og, så da var det bare å sprette ut av senga.. [:)]
Nå er det skrimmel skrammel på barne tv til Sindres store glede, og mors store.. ehm.. vet ikke helt hva jeg syns om skrimmel skrammel! For de er jo flinke og alt, og musikk er gøy.. Men jeg klarer liksom ikke å like det så godt.. Men nå er vel ikke jeg i målgruppen deres heller da.. [:D] Sindre digger det, og det er jo flott det.. [:D] Det er i det minste bedre enn Pling Plong da.. [8D]

Nei, nå er det vel på tide med litt frokost snart her i gården.. [:)]

God lørdag :-)
I dag skal K drikesut så venter spendt på når forloveren skal komme nå.
Jeg skriver ut sanghefte tar litt tid ja[&:]. Eller så er jeg akkurat ferdig med borplanen.
Den er nå rammet inn og står klar.
Ellers så har vi ingen store planer skal hente christian han har sovet hos bestemor i natt.
Så skal vi kose oss med film og popcorn i kveld og jeg skal ha pasta til middag.
Siden k er borte han liker ikke pasta.

God morgen!

Her skinner sola og det er friiiii[:D] Nyter en stille morgen - som begynte halv 8. Barna har spist forkost og ser på svampebob firkant.

Har lite planer bortsett fra det vanlige, kjekke husarbeidet[>:]

Så kjekt at husbyggingen er igang nå, lenemor. Gleder meg til bilder[:)]

Kos deg masse i kveld, ..H.., Åge og sambandet klarer nok å skape kjempestemning[:)]

Hei hei,

her har vi en litt sånn blålørdag eller noe.. Julie har vært våken i hele natt.. tror hun fordøyer litt bhginntrykk.. men det er ganske slitsomt når jeg er alene med de..[8D] for de våkner jo 6 for det[&:] så det betyr null søvn på meg, litt på malin, ei heller noe på julie.. så håper hun snart skal ta sg en dupp.. men jeg har mine tvil... det virker ikke sånn.. her er det høygir og absolutt ikke i nærheten av å virke trøtt...[>:] fatter ikke hva det er med den jenta. hun er født med et høygir hun.. for hun trenger jo søren meg ikke noe søvn..............................................[:-] men heldigvis er storesøster der og aktiviserer litt...[8D] jeg orker ikke akkurat nå..

så morsomt å bygge altså lene.. jeg er litt misunnelig.. håper vi får noe ut av den drømmen vår vi og.. selv om vi ikke kommer i nærheten av like flott tomt som dere har..[:)] men det må jo være en herlig opplevelse og ha alt nytt, og bestemme alt selv! [:D][:D][:D][:D][:D]

etterpå i dag kommer mamma.. det skal bli litt godt, da tar vi nok oss en tur opp i den nye bhg, så kan julie leke der litt, siden hun er noe usikker på hele situasjonen.. så kan hun bli litt kjent, slik at det ikke blir noe opphold i dagr vi er der.. malin har allerede hatt et voldsomt raserianfall siden det ikke er bhg i dag.. så det er egentlig litt godt, da syns jo hun det er topp der iallfall[:D]

God kveld![:)]

Vi har hatt nok en deilig dag! Litt familieshopping, og når vi kom hjem så vi at naboen har kommet hjem fra sykehuset..[:D]

Så vi har vært på barselbesøk! Er dere klar over hvor små de nyfødte babyene er eller???[8|] Han veide 3100 g idag, samme som Bertine veide når vi dro hjem.. Men herlighet, hun var da ikke sååå liten? jeg fikk holde han lenge, og han grynta og koste seg.. [:)]

Jeg trodde jeg skulle bli enda mer utålmodig, men det motsatte skjedde.. Jeg vil gjerne nyte noen uker til med baby i magen jeg..[:)]

Bertine, nabojenta og jeg gikk på tur og lekte her inne, så fikk de litt tid alene med babyen..

Nå er snuppa lagt, og jeg skal snart spise STRATOS!!![:D]

Back
Topp