Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koselig! Tenker det blir deilig å pynte seg jaI dag skal vi i selskap! Handlet nytt antrekk i går, så det blir kjempegøyendelig pynte seg!
Ååååå.. Heldiggris!! Kos deg masse!!!I dag skal vi i selskap! Handlet nytt antrekk i går, så det blir kjempegøyendelig pynte seg!
Perfekt lørdag;-)Så koselig! Tenker det blir deilig å pynte seg ja![]()
Vi har ikke så store planer i dag, skal bake en kake til i mårra, for da får vi gjester, og så skal fruen rydde å vaske huset.. Jeg skal prøve.å sove litt innimellom tenker jegkanskje trille en tur, er så fint vær...men har ikke sjekka temraturen ute, så får se
![]()
Så flink du erMorn morn! Lite planer her i gården i dag. Trene litt etterpå, og så kanskje en tur på butikken. Skulle gjerne gått en tur også, men det har fryst på igjen, så nå er det livsfarlig uten brodder.![]()
Det er absolutt en plan! Man får jo ikke gjort så mye annet når man holder på slik.Så flink du er
Kom på at jeg har jo plan om å pumpe/amme hver andre time, og det må jo anses som å ha en plan for dagen;-) mannen får stå for frokost, lunsj og middag.. Her blir det full avslapping mellom rundene så jeg overlever;-) Håper det holder med en sånn dag for å øke![]()
Nei.. Skal jeg i hele tatt orke å ta i pumpa må jeg unne meg selv å sitte i sofaen hele dagenDet er absolutt en plan! Man får jo ikke gjort så mye annet når man holder på slik.![]()