God lørdag jenter

Fru+2

Forumet er livet
Da var det lørdagen kommer.
Har dere noe store planer?

Har bakt brownis kake som vi skal kose oss med under vielse til Kronprinsessen Victoria og Daniel noen andre som skal følle med?
Ellers så skal vi ut å titte på fliser til badet og spise middag hos broren min i dag.
Christian gleder seg stor til å se Kusinene sine.

Øsker alle en strålende lørdag

Håper å få med meg  litt av bryllupet jeg og. Nathalie syns sikkert det er kjekt å se prinsessene[:D]!!

Gubben er ikke hjemme i dag heller, er alltid ute på hyttetomten i helgene, litt bånn det der men men.... Jeg og mine små er hjemme å slapper av, har ingen store planer heller. er så trøtt, sliter med å komme meg  i seng tidlig[&o].

Håper alle får en koslig helg[:)]

Heisann!
I dag fikk jeg ligge litt når mann og barn stod opp! Så greit å ligge lenger! [:D]
Ellers har vi vert hos svigers og grillet i dag... kjøpt oss ny fryseboks. Henter den på onsdag. Skal bli herlig å ikke måtte planlegge utifra plassen i fryseskapet! [:D]

Ungene badet før de la seg! Solveig sovner nok snart mens Aslak er urolig i kveld. Ingen unormal kveld med andre ord! [:D]

Gustav ønsker seg en prinsesse. Ville helre se på Victoria fremfor å se Fantorangen. Så jeg må vel til å forberede kongehuset på at Ingrid Aleksandra er avsatt hertil. Gustav er både prestebarn og litt internasjonal. Synes han er en verdig kandidat!

Syns absolutt at Gustav er en verdig kandidat til Ingrid Aleksandra![:D]

Back
Topp