God lørdag, damer!

lenemor

Forumet er livet
Så er det lørdag igjen - den første i adventstiden, så vi sitter og koser oss med Willys jul - kjempemorsomt!

I dag var det sove-lenge-dag for oss gitt, jeg skulle stå opp tidlig med ungene, men de våknet ikke før kvart over åtte - helt fantastisk deilig!

I kveld er det julebord - dameklubben min med ektefeller. Svigers skal passe ungene, men det er fremdeles litt uklart om de tar dem hjemme hos seg til i morgen eller om de bare sitter med dem til vi kommer hjem.

Når Willy er ferdig er det tid for frokost, og så blir det julekalenderåpning - i dag er det kjærligheter på pinne, så derfor drøyer vi det til etter maten

hallo damer!!

vi har hatt barnefri i natt.. og jeg så frem til en natt med etterlengtet søvn.. men hvem våknet klokka 04.15???? joda.. det var meg.. lå og vrei meg til 07.. da stod jeg opp... fikk ryddet en hel haug her.. vasket lister etc.. så vekket jeg mannen da klokka ble 11. har prøvd å legge meg nedpå igjen.. men kroppen sliter med å lande.. må si jeg gleder meg til jeg kan ta adhd medisin igjen.. for dette sliter på kroppen og hodet gitt... klarer virkelig iikke lande etter en dag. og søvnen blir deretter.. når jeg først sover er det fullt av drømmer.. så sover liksom ikke noe godt de timene jeg sover heller.. og i tillegg er det avbrutt av uttallige tissepauser... lenge leve gravid :P men nok syting...

nå ligger mannen og ser opptak av criminal minds.. mens jeg klarte å logge meg på her litt.. herlig!! men.. kjenner det i nakken at jeg ikke skal værre her noe særlig...

ha det fint på julebord i kveld lenemor.. :)

vis kal ut å handle snart.. så blir det henting av jentene i ettermiddag... :) blir koselig å se de igjen også... selv om det er himla deilig å bare være oss en gang i blandt!

mystisk - jeg ser i oversikten at Trillemor har svart på denne tråden, men når jeg går inn er det bare mitt innlegg... får jeg se det nå da?

der var svaret ja!

Slitsomt med denne søvnen, Trillemor... prøvd yoga? Sånn for å slappe av og få ned pulsen litt, mener jeg?

I dag har jeg sovet til 12 !!! la meg veldig sent da.. Er helt alene hjemme for første gang på gud vet hvor mange år... Mannen og ungene er i Farsund frem til onsdag. Veldig rar følelse. Koser meg forsåvidt da, selv om jeg savner ungene litt da....Har mye å finne på, så skal ikke kjede meg:) Har begynt på prosjekt "se bunnen i vaskekurvene", kanskje man har en mulighet til dette når det ikke er noen som bruker masse og fyller de opp igjen... :) 

Håper alle har en flott helg, skal se på tv og lese,lese,lese, og sove :)

yoga har jeg ikke testet nei.. det skal jeg teste... alt er verdt et forsøk.. våknet 04.30 i dag på søndag.. men lager en egen skravletråd på det! :P

Back
Topp