God lørdag, damer!

lenemor

Forumet er livet
Her sitter jeg som et slakt på sofaen og banner over en pc som tuller med meg - kjørte noen oppdateringer før jeg slo av maskina i går kveld, og i dag er det bare trøbbel... forhåpentligvis har den hikket fra seg nå.

Dagen startet mellom seks og halv sju her i dag - er det ikke typisk at de våkner så tidlig når man trenger å sove - nå har de ligget og dratt seg til nærmere halv åtte hele uka. Jeg skal på jobb klokka tolv, så i dag gir jeg meg selv en pakkefri dag - selv om det er mye som gjerne skulle vært pakket i esker.... egentlig gir det seg litt selv at det ikke blir gjort, for jeg har bare en eske å pakke i nå... den skal få stå en dag eller to til før den røres.

Nå blir det straks en kaffekopp til, og så får vi se om jeg kvikner til litt...
 
Jeg sovnet med ungene i går, andrer kveld på rad emoticon .. jaja, ser ut som allergien virkelig har gjort sitt inntog, eller noe....
I dag har vi fullt program, her åpner "trollparken" som er en bitteliten dyrepark og som har noen leker i dag, og så skal det være andeløp i tillegg, så det blir kjekke ting. Dette klaffer jo med at vi skal på "Rock n Roll Wolf" på Trøndelag Teater i kveld, så det blir en sen kveld på oss. Vet ikke av mange 2-åringer som har vært på stykket, men Alannah er jo gal etter Rockeulven, så kunne ikke dratt uten henne med samvittigheten i behold. Og hun har jo vært på mange show allerede, så hun klarer jo å sitte i ro.

Håper været lysner litt da....De har forresten soft-is til 10 kr under åpningen av trollparken, så da skal mora kose seg ;)

Kos deg på jobb, Lenemor :)
 
God lørdag!
Her er det strålende sol og lørdag.. Ungene sov til kl 8, så lå vi i senga og så film til kl var 10! Lagde scones til frokost og gikk en tur på butikken så mor fikk kjøpe seg vin til sommerfesten med jobben i kveld.. :-D
Nå har vi besøk av den gravide tanta, (under to uker igjen til termin!), mormor kommer for hun skal passe, og onkelen og kommer visst.. Koselig det! :-)
 
Back
Topp