God lørdag, damer!

lenemor

Forumet er livet
Her er dagen igang, August synes visst at sju er en fin tid å stå opp på... vel, jeg skal egentlig ikke klage på det, sju er bra det altså!

Ungene sitter og ser Jungelboken på DVD, og jeg får meg en kopp kaffe. I dag må vi vel ta oss en tur ut i huset, ungene må få se at vi har fått på plass lamper og dørvridere, og så må vi vel prøve doene våre [:D]. Tenk, nå skjer det ting - i løpet av et par uker nå så kommer kjøkkenet (og sannsynligvis badeinnredningene også), og da er mye på plass altså!

Ellers har vi ingen planer for dagen, såvidt jeg vet... kanskje jeg skal få med meg Johanna og bake noe?

Hva gjør dere i dag da?

God morgen!!

Her har det vært en litt slitsom natt, da Mina våknet i 0130 så hoste hun opp masse mat + var kjempe varm. Hun hadde 39,2 i feber og det var masse slim og div i hele senga og klærne. Så vi måtte skifte og styre litt i natt[;)] Sovnet igjen etterhvert og våknet ved 0900 tiden. Idag er hun ganske så fin, men hoster litt.

Egentlig skulle vi gå tur med en venninne og datteren hennes. Været er grått og veldig vått, så vi blir hjemme.

Får heller kose oss litt inne tror jeg[:)]

God formiddag [:D]
Lenemor:Ikke lenge til dere flytter inn i nyhuset, det blir vel godt kan jeg tenke meg? [:)]
Oslojente: God bedring til Mina, håper det går over snart. Men så er det jo så mye som går nå.

Her lå jeg i senga å dro meg til kvart over ti [8D]. Trym er hos bestemor, men kommer hjem igjen i dag. Gubben holder på med en eksamen/obligatorisk oppgave som skal være inne på mandag. [:)]

Sitter å glaner på Buffy, det er leenge siden jeg har sett [:D] Ellers så blir det vel å hive seg rundt å lage knekkebrød i dag.. Mmm gleder meg, for de er gode [:D].

Drøye 6 uker til termin, eller rettere sagt til 17. Mai også [8D][:D].. Whhæææ hvor har tiden blitt av [:)][:)].

God formiddag! I dag sto vi opp kl halv ti, og gikk ned å spiste frokost og så på barne tv.. Herlig med en lat start på dagen..! Min samboer er på noe aktivitetslederkurs i da, så jeg tenker at jeg og ungene straks rusler ned på butikken en tur.. Håper vi får tanta med oss, at formen hennes er fin i dag.. [:)]
I kveld blir det pizza og spillkveld.. [:D] Gleder meg..!

En deilig dag!

Jeg fikk sove til jeg våknet, og det var 9.30! Så var det på med treningklær og rett på BodyPump! Deilig![:D]

En liten sentertur for hele familien, før vi koste oss med taco og lørdagsgodt.

Barna sover, mannen er på pokerkveld med gubbeklubben, og jeg nyter å være alene..[:)]

Back
Topp