God lørdag 11.01.

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
God morgen :)
Hermine var lys våken kl 04.30 i natt :eek: Men etter en runde mme så sov hun videre i storsenga sammen med oss, men 06.30 var hun våken igjen...fortsatt litt vel tidlig for min smak :p Iallfall når hun masa i hundre før jeg fikk opp øynene "mamma, oooopph, mamma ooopph!" Til slutt fikk jeg åpna øynene, men er ennå ikke våken :p
Nå koser vi oss med kaffe, cheerios og Timmy :) Synes frimorgener er ganske kos da!

Hva skal dere idag? Ingen planer her, -9 ute så spørs om det ikke blir innendørsaktivitetet ;)

Tidlig opp på dere da! Men bra hun sovna igjen ihvertfall :) morgenkos er gull verdt, så skjønner at du liker de selv om du er trøtt :)

Her sto jeg opp kl 04.00 pga halsbrann. og sovna på sofaen i seks tida. Simone våkna ca sju og da sto de opp :) hun var helt utkjørt etter bhg i går og sovna en minidubb på sofaen i seks tida, så farmora la hun ikke før halv ni i går. Håper vi klarer å drøye dubben i dag, for bhg måtte legge hun kl ti i går og hun sov kun til 10.50. De bruker å sove i bhg i 11.30-12 tida, så det går seg nok til etter hvert :) hun må nok bare bli vant til å bruke kropp og hode så mye og komme inn i en rutine :)

Her blir det en tur på kjøpesenteret i dag og hente mme, babyboxer, bytte skoa til Simone og kjøpe ei gravidjakke til meg. Latterlig siden jeg har maks seks uker igjen, men kan ikke fryse av meg magen heller når jeg reiser så mye og må gå til og fra flybuss osv ;)
Ellers håper vi på å få til en tur ut i frisk luft i dag men vi får se hvor lenge hun sover og hvor lang tid senteret tar ;)

Simone er 16 mndr i morgen, så i dag skal vi feire med pizza :)

Håper dere alle får en finfin dag! :)

Minstemann sov til nærmere 6.30 i dag :D
Jeg lå til kl 8 før jeg måtte rase av gårde til skolen!
Så her sitter jeg, klar for noen timer forelesning før jobbing :)
Håper alle får en super dag!!

God morgen jenter :-) her så sto vi opp kl 08 :-) Vi ha spist frokost, og eg ha rydda litt :-)

Eg vurdert å ta med meg Fie i badeland i dag, men eg må tenk litt på dt. Sian eg har litt mensen endå :-S men går jo vis eg bruk tanpong. Også e dt sekkert masse folk.

Hiv med et mårrabilde :-)

<3 Fie Elise <3

Vedlegg

• 1389431637163.jpg
    1389431637163.jpg
    39,4 KB · Visninger: 15
Last edited:

Tidlig opp på dere da! Men bra hun sovna igjen ihvertfall :) morgenkos er gull verdt, så skjønner at du liker de selv om du er trøtt :)

Her sto jeg opp kl 04.00 pga halsbrann. og sovna på sofaen i seks tida. Simone våkna ca sju og da sto de opp :) hun var helt utkjørt etter bhg i går og sovna en minidubb på sofaen i seks tida, så farmora la hun ikke før halv ni i går. Håper vi klarer å drøye dubben i dag, for bhg måtte legge hun kl ti i går og hun sov kun til 10.50. De bruker å sove i bhg i 11.30-12 tida, så det går seg nok til etter hvert :) hun må nok bare bli vant til å bruke kropp og hode så mye og komme inn i en rutine :)

Her blir det en tur på kjøpesenteret i dag og hente mme, babyboxer, bytte skoa til Simone og kjøpe ei gravidjakke til meg. Latterlig siden jeg har maks seks uker igjen, men kan ikke fryse av meg magen heller når jeg reiser så mye og må gå til og fra flybuss osv ;)
Ellers håper vi på å få til en tur ut i frisk luft i dag men vi får se hvor lenge hun sover og hvor lang tid senteret tar ;)

Det går seg til med sovingen i bhg! Her tok det noen måneder, men nå er det ikke noe problem for Hermine å holde seg våken til kl 12 før hun behøver å sove ;)

Hehe, ja ser at det er frustrerende å kjøpe ny jakke nå, men du kan jo bare selge den etterpå ;)
Kos dere med pizza! :)

God ettermiddag:)
Emmeth holdt det gående igår kveld til 23.30. Han får 2 hjørnetenner oppe og virker veldig plaga av det ene øret sitt! Spørs om det er fordi det klør eller om det er pga smerter?! Vi skak på HS på mandag, så da kan han bli sjekka i ørene sine:)
Spent på målene hans nå altså! Hvor store er deres små nå? Vi sto opp halv 8 idag, så det var veldig brukbart;)

Idag har vi vært på Europris og kjøpt godteri:) Jentene elsker godteshopping;):p Skjønner ikke hvorfor?:D hahaha..7
Her er det nesten -7, så jentene har vært ute og lekt litt, mens Emmeth har sovet lur;)
Vi spiser tidlig middag idag;) Blir litt som en lunsj, men står iallfall medisterkaker, kokte gulrøtter, dampet brokkoli og hjemmelaga brun saus på menyen;) Spørs om det blir minipizzaer ikveld;)

Ha en koselig lørdag alle sammen<3<3<3<3

Helluuuuu :)

Marian87: Godt Hermine sov til halv 7 hberfall da! Bedre enn å stå opp halv 5:P ha en fin innendørsaktivitets-dag:P:)

Bébbe: den første barnehagetida er litt slitsom ja.. men om noen få uker, så har hun blitt vandt med rutinene dems og det som skjer i bhgen;) er mye intrykk og uvante situasjoner for en liten hjerne..hehe.. kos dere med shopping og pizza :D

Fru H: sov minsten seg gjennom hele natten nå også eller?:D håper du får en fin og lærerik studieøkt! (På en lørdag!!:eek:)

Vigdis88: kos dere masse på badeland (hvis dere drar):)
Har Fie lært seg å lese allerede?:eek::P haha.. hun er så fin!:)

Emmeth holdt det gående igår kveld til 23.30. Han får 2 hjørnetenner oppe og virker veldig plaga av det ene øret sitt! Spørs om det er fordi det klør eller om det er pga smerter?! Vi skak på HS på mandag, så da kan han bli sjekka i ørene sine:)
Spent på målene hans nå altså! Hvor store er deres små nå? Vi sto opp halv 8 idag, så det var veldig brukbart;)

Idag har vi vært på Europris og kjøpt godteri:) Jentene elsker godteshopping;):p Skjønner ikke hvorfor?:D hahaha..7
Her er det nesten -7, så jentene har vært ute og lekt litt, mens Emmeth har sovet lur;)
Vi spiser tidlig middag idag;) Blir litt som en lunsj, men står iallfall medisterkaker, kokte gulrøtter, dampet brokkoli og hjemmelaga brun saus på menyen;) Spørs om det blir minipizzaer ikveld;)

Spennende med målene han ja! Håper han har gått opp litt! ;) mener Liana var 81cm og litt over 10kg:)

Hahaha jøss! Kan ikke forstå at dem digger godteshopping!!?:eek::P
Så god middaglunsj!:)
Ha en koselig lørdag du også!

Er han ferdig på antibiotika? Kan jo hende at ørebetennelsen ikke er borte :(

Hermine var 10.2kg og 80cm på kontroll i desember ;)

Jeg sto opp 10 idag, men Liana våkna rundt halv 6 eller 6!
Har vondt i halsen idag:( blæææ!..

Mannen har vært ute med jentene + at han har handla:) og Liana sover en liten lur nå.. Leoh og Emira koser seg med hverandres selskap <3
1389441334975.jpg

Vet ikke hva planene er videre.. men håper på en liten tur ut med barna etterpå..men får se;) har kommet litt snø i natt:D

Ha en fin lørdag!:)

Mannen har vært ute med jentene + at han har handla:) og Liana sover en liten lur nå.. Leoh og Emira koser seg med hverandres selskap <3
Vis vedlegget 46600

Vet ikke hva planene er videre.. men håper på en liten tur ut med barna etterpå..men får se;) har kommet litt snø i natt:D

Søtingene! :)

Hermine har sovet ute, i -11, i drøye to timer nå...sitter å venter på at hun skal våkne så vi kan dra ut å handle :p

Søtingene! :)

Hermine har sovet ute, i -11, i drøye to timer nå...sitter å venter på at hun skal våkne så vi kan dra ut å handle :p

Tydelig at hun også liker å ha det kjølig når hun skal sove:P:)

Ja E sov hele natten, han våknet litt i 24-tiden, men sovnet etter å ha drukket 40 ml vann! Mulig han hadde sovnet litt igjen på morgenkvisten men han var gjennomvåt og måtte få ny bleie og tørre klær!
Nå er det jobb, mulig det blir kinotur på meg og et par beboere :)

Hermine var lys våken kl 04.30 i natt :eek: Men etter en runde mme så sov hun videre i storsenga sammen med oss, men 06.30 var hun våken igjen...fortsatt litt vel tidlig for min smak :p Iallfall når hun masa i hundre før jeg fikk opp øynene "mamma, oooopph, mamma ooopph!" Til slutt fikk jeg åpna øynene, men er ennå ikke våken :p
Nå koser vi oss med kaffe, cheerios og Timmy :) Synes frimorgener er ganske kos da!

Hva skal dere idag? Ingen planer her, -9 ute så spørs om det ikke blir innendørsaktivitetet ;)
Oi, så tidlig. Sååå gira på Timmy at hun ikke greide å sive lenger? (Ah..tenker tilbake på egen barndom og kykkeli kokkos.) :p
Kos dere masse sammen! Jeg syns også morningene er koselige. Spesielt med fellesfrokost inkludert.:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Tidlig morgen på deg også! :eek: Håper du har fått hvilt deg litt i dag og ikke brukt opp ALL energien.:p

God morgen jenter :-) her så sto vi opp kl 08 :-) Vi ha spist frokost, og eg ha rydda litt :-)

Eg vurdert å ta med meg Fie i badeland i dag, men eg må tenk litt på dt. Sian eg har litt mensen endå :-S men går jo vis eg bruk tanpong. Også e dt sekkert masse folk.

Hiv med et mårrabilde :-)

<3 Fie Elise <3
Fine bilder. :)
Blei det badeland på dere? Vi lurer på å dra en tur i morra, men det er som du sier, masse folk der på helg. Her pleier det å være fullstappa i damegarderoben på helg iallfall.

Håper Emmethen får en øresjekk på hs da. Hadde han bare kunne fortalt hva som plaga han!

Jenny var 12.1kg og 80cm da vi var på kontroll forrige uke. Hun har strekt seg 10cm siden september.:)

Vis vedlegget 46600

Flinke mannen din! :)
Og så morro med litt snø. Det var vel etterlengta kanskje?:)

Back
Topp