GOD LØRDAGSMORGEN

Gullklomp

Forelsket i forumet
M våknet 5 idag!![8|][>:] Jeg sovnet ikke før 2 igår, og er gaanske trøtt.. Har spilt hakkebakkeskogen på fult i 3 timer no, om og om igjen. [:'(]

Har skiftet helg med pappsen hennes så jeg har henne samtidig som han i kikkerten min har småttisen sin [;)][8D] Så hun blir hentet i 12 tiden og da skal jeg sooove [:D] Så må jeg en tur på polet å kjøpe litt vin, idag skal jeg kose meg [:)]

Hva er deres planer for dagen jenter?

God morgen!!

Vi var oppe kl.7 i dag. Da hadde lille M bæsja seg ut. A våkna av bråket og da var vi igang...[&o][&o]
Dora tod og amming nå. Så skal vi bake muffins og senere i dag skal vi feire bursdagen til tantegutten i en idrettshall med rundt 40 barn og voksne!![:D][:D]

god morgen!
[:D]

Her skinner sola,skal inn til byen og mate fuglene, leke litt og gå på kafe og kose oss[:)]

I kveld skal jeg ut å danse!!![:D]

God morgen[:)].

Jeg skal nå snart ordne litt til middagsbesøk i kveld sånn at jeg ikke trenger å stresse veldig mye med matlaging i ettermiddag[8D]. Jeg skal nemlig få Tingeling1 med mann og barn til middag i dag[:D][:D].

Når mannen er hjemme fra trening skal jeg på trening og så kanskje prøver jeg å rydde litt innimellom som Alis roter ([>:]).

Ute er det 23 minusgrader[:'(] så ut får ikke Alis gå i dag.

Haåper det blir en flott feiring på tantegutten din Missme[:)] blir stort iallefall hihi.

Kos deg med vin ikveld gullklomp[:)]

[;)]
god mårgen!
her sto vi opp rundt kvart på 8, kosa oss litt i senga før vi kom oss opp, deilig!

i dag er d strålende sol, men litt kaldt da... var -15 når jeg kikka i mårest, blir vel likere etterhvert. Vi skal ut å kjøpe oss ny vaskemaskin[:'(] den forrige røyk, rett før jeg dro til Praha. Så på tide å få vaska noe!

Ellers skal vi legge på benkplater, på tiiiiiiiiiiiide... hadde vært kjekt å blitt ferdig m dette kjøkkent nå altså.

ha en flotters dag jenter, kos dere m middag, dansing osv[:D]

God morgen!!!

Her var det min tur til å stå opp med jentene. Tuva våknet 7, så satte henne foran tv som vanlig og sov videre selv......(dårlig mor, javel....) Nora våknet 8.30, så da sto vi opp og spiste frokost. Nå ser vi på Nrk super .

I ettermiddag skal vi til Tjukka på middag! Det blir koselig! Lurer på hva hun disker opp med [;)] Jentene gleder seg til å leke med Alis [:)]

Ellers må jeg ut i kulda på handletur.....20 minus her! Og vi som hadde tenkt oss på skitur i morgen....Får nå se på det da...[&:]

Morn!!!

Var på jobbfest i går, trøtt i dag selv om jeg var tidlig hjemme............

Jentene leker, jeg og mannen ser overhauling på discovery - juhu[8D]

Skal på jobb i ettermiddag og i morgen......

SÅh: GOD HELG[:D]

Oppe en tur 06:30!!! [>:]
Men så slumra vi noen timer etterpå, mens ungene satt i stua så vi har innsyn til de og vice versa, og spiste den faste lørdagsfrokosten; Nugattiskiver [8D] [:)]

Avhengig å få ligge lenger enn til 06:30 (!!!) på en lørdag... [:)]
De pleier egentlig drøye en time lenger, så fatter ikke hva som skjedde i dag...

Vi har ellers to "kunstprosjekt" som vi skal gjøre i helga - ungene har hvert sitt som skal med barnehagen på mandag, så må få det unna.. Og så blir det storhandlings som vanlig, om til slutt i dag når kidsa er lagt (etter pizza til barneTV) skal jeg og mannen ta oss et lite glass vin (virkelig lite - vi har en mini-flaske på delings [8D]) og så skal vi begynne så smått og fylle ut ønskelister til bryllupet [:D]

Gleder meg til AnneKath og Dagfinn på TV i kveld!!! [:D]

Back
Topp