god kveldsrutine?

mammaen te isac

Blir kjent med forumet
nokon so kan hjelpa meg med gode kveldsrutinar.... slik gjere eg no... isac bjøna å bli trøytt mellom 7 og 8... annarkvardag er det bading... og etter kveldsstellet /bading er det puppetid... som oftast sovna da klompen med puppen, men nokon gongar berre legg eg han etter han er ferdi å ete... da tek det som oftast ei lita stund før han sovna.... det er vel ikkje so lurt å la han sovna ved puppen... er det best å ta mat, deretter stell og so rett i seng eller?????????????? håpa nokon kan svara... [&:]

Tror du har en ganske bra kveldsrutine jeg. Men det er nok ikke så lurt å la han sovne ved puppen, men at han får litt kos. Det er viktig at de lærer seg fort å sovne av seg selv, og da er det jo lurt å legge dem mens dem er våkne. Kanskje du skulle gitt han mat, stelt han og så at han kanskje kunne fått litt mer kos ved puppen, før du legger han.

hørtes ut som ein god kveldsrutine det der[:)]

Jeg ammet alltid Nicholas rett før jeg la han for kvelden, og det var som med dere, noen ganger sovnet han ved puppen andre ikke. Så lenge han sovner greit de gangen du legger han våken tror jeg ikke det er noe problem. Har aldri hatt problemer med å legge Nicholas om kvelden etter at jeg sluttet å amme heller, så det kan ikke gjøre for stor skade.

Jeg har ikke peiling på rutiner.. kommer nok til å spørre mamma'n min om råd, hun har jo klart det godt med oss 5, synes jeg[;)]

Back
Topp