Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg sitter egentlig bare å venter på at sambo skal komme hjem. Ble litt seint for han i dag. Godt det er helg i morgen. Ellers har jeg på hotell cæsar i bakgrunnen og surfer litt på nettet.
Her har gullet akkurat lagt seg, og sambo er å hjelper en kompis med no bilgreier [:)]
Så jeg akkurat nå sitter jeg å sjekker ut BV [:D] Men skal straks gå tilbake til strikkinga mi [:)] Snart ferdig med vognteppe til lillegutt [:)]
Ellers så sitter jeg å ser på rotet på kjøkkenet [8D] Driver å rydder så smått ut av skapene for over helgen får vi nytt kjøkken [:D] Det skal blir så utrolig godt!!! [:D]
sitter nå her da[8D] ei venninne som driver å vise meg hvordan hun skal redigere 15 mndrs bildene[8D]
åsså kommer d vel et par venninner som visstnok skal se new moon her.. MEN jeg har jo ikke fått den[:@] fikk mail om at d en ble sendt fredag og at d tar 2-3 virkedager! HAALLOOO, venter jo meg i hjel jo!