God kveld

Love4two

Forumet er livet
God kveld alle sammen.
Syntes det var på sin plass å ønske dere alle en god kveld. De to siste dagene har jeg fått julestemining, helt sikkert pga rimet på bakken og trærne. Litt hyggelig i grunn. Satt i stad og tenkte på julegaver. Hvert år starter jeg tidlig med å tenke at i år da skal jeg begynne på julegavene tidlig da. Hvert år skjer det motsatte. Jeg lilker å lage gavene selv, så det er da lurt å tenke ut litt på forhånd. Er det flere som har begynt å tenke julegaver?

så de hadde julamarsipan i butikken idag, men siden jeg ikke skal ha det så måtte jeg bare sikle hehe.... Julegaver ja, har kjøpt to... men har en del bursdagsgaver før den tid også... masse utgifter før jul..

Har begynt å tenke på gaver, men har ikke peiling på hva jeg skal lage eller skaffe i år. Har så utrooooolig mange å kjøpe gaver til. Liker å produsere selv. I fjor lagde jeg strikkearmbånd med sølvtrå og perler til venninner, og lagde sjal og skjerf også.- I år har jeg liksom ikke anelse.

Kom gjerne med tips!

M

Jeg elsker julen (så måtte skrive med rød skrift nå, hihi), og er i full gang med kjøp av gaver[:)]
Synes det er så kos, og dessuten så er det greit å begynne tidlig for kjøper til
MANGE og man får fordelt det over flere lønninger....

Ja jeg så marsipanpølser på Narvesen i går, og jeg er kjempe glad i marsipan. Skal holde meg unna en stund til bare for å utsette julen litt. Dette blir vår første jul i felles leilighet, så jeg gleder meg faktisk til jul. Har vært noen trasige og tunge julefeiringer de siste årene med bl.a. skilte foreldre. Vi overtok leiligheten i månedskiftet januar/februar 2005 og har fikset opp litt av vært her. Har funnet ut hvor juletreet skal så, ble gjort for måneder siden [:D][:D] Synes du har vært flink som allerede har kjøpt to julegaver jeg Trine. Er godt å begynne litt før sånn at en slipper alt stresset når det nærmer seg.

Å fordele gavene over flere lønninger er jo den beste grunnen til å begynne tidlig.

Gode ideer Monicabebe. Jeg skulle ønske jeg kunne hekle for det er så mye fint en kan lage. Heklede sjal og sjerf er jo i motebildet. Tenkte i dag på om det hadde vært en ide å lage/ sy bordbrikker. Sammen med matchende lys, servietter og/eller annet bordpynt kunne det jo blitt en koselig og personlig gave. Får nok legge hodet i bløtt og komme på noe mer [:)]

Har ei venninne som lagde kjempefine bordbrikker til meg i fjor. hun brukte filt, og klipte avlange rundinger. Filt trenger man ikke å sy i kantene, så det var lurt. Deretter broderte hun "heklesting" (ser ut som en fingerheklet tråd, men er sting) i krusedull-mønster på brikkene. De ble kjempefine, og var sikkert ganske enkle å lage. Det hadde jo vært en topp gave å gi bort!

Ja det var enda en god ide. Det surrer en ide om å lage serviettringer i filt også, og kanskje lage noen blomster som kan ligge på hver tallerken eller rundt på bordet. Filt er et taknemmelig material [:)]

Jul ja[:D]
Gleder meg alltid til den. De fleste gavene er allerede i boks. Vi giftet oss i sommer så det blir mange brudebilder under treet. Da er det bare gaver til tantebarna og venner igjen. Det blir bare moro (iallefall tantebarna). Tenkte også at hvis jeg blir gravid nå så kan jeg jo fortelle det til familien med en julegave. Vil jo være litt over tre måneder på vei rundt jul da. Klarer vi å holde på hemmeligheten litt lenge så hadde jo det vært en glimrende gave[:D] Drømmer litt her jeg. Det er jo lov det når det er snakk om jul[;)]

Skal teste til helgen og da kan det hende jeg får vite om julegaven er i boks *håpe-håpe*

Knøttet, jeg snakket nettopp med tante og hun sa at de hadde det helt utrolig fint sammen på ferie. Hun sa at de hadde blitt enige om å forlenge ferien i 9 måneder. Jeg sa at det var en aldeles koselig nyhet og ønsket de vider godt opphold [:)][:D][:D][;)]

Så bra! Det var gode nyheter[:D]
Da skal jeg sørge for å sende noen ekstra reisesjekker jeg.
[;)][:D][:)]

Back
Topp