god kveld

x1xiza

Glad i forumet
I dag møtte eg 2 gravide jenter..og ho eine hadde akkurat funnet ut at ho var gravid, 3 månader på vei...fordi alle testene ho tok var negative..
ho andre hadde ei jente frå før også, og ho testet også negativt mangen ganger først..det gav meg litt håp iallefall..for tanta har ikkje vist seg her idag alikevel..[:)]

LSK VANT OVER BRANN[:D]

Å, så bra!!! Det blir nok slitsomt å veksle slik mellom tro, håp og pessimisme? Men som sagt før, ikke gi opp før tante rød er der ( og det skal hun jo ikke)!

ja det er ikkje berre slitsomt, men grusomt også..[&o] men prøver å smile iallefall[:)] godt eg har dere her!

Ja,det kan godt hende at du er gravid, iza... Tante har jo ikke kommet enda, et
bra tegn det...

kanskje kanskje....men litt redd for å håpe igjen no...

Skjønner det... Rart med det liksom nåa man ønsker så sterkt... Men hat troen
på at du har greid det jeg[;)]

Nå må jeg nok finne senga... Skikkelig trøtt...

Natta, alle sammen ZzzzzzzZzzzzzzZzzzzz

NATTAKLEM!!![:)] SOVE GODT!

nattinatt, sollise og drøm om babyer[;)]

Godt at du holder håpet oppe, kjære Iza-mor[:D]
Jeg stoler ikke helt på den testen din altså..[8|]

no kan eg nok stole på testen[&o] tanta kom...[:(] jaja, betre lykke neste gang, men føler meg UTROLIG TEIT...som har trodd at eg har hatt symptomer...men har jo det...kroppen min er ikkje snill med meg[:@]

tusen takk[:D] min mann kjem heim på onsdag, og er heime 4 uker, men me skal på tur til mamma, og div venner...så spørs om me kun kan tenke på kvarandre, og ha masse sex då hehe[:D] passer seg liksom ikkje heilt hehe[:D]

[;)][;)][;)]

Skjønner ikke detta, jeg.. var SÅ sikker på at du var gravid, nå[8|]

Men det klaffer nok neste gang.. dere klarer nok å snike dere vekk og "produsere" litt [;)]

*trøsteklem*

TAKK DU SØTE VENNEN MIN!!! [:)]

det var synd at dte ikke hadde klaffet denne gangen, men håpet er ikke ute enda, izamor[:)] dere får bare ta 1 ny prøveperiode og lykke til[;)]

Back
Topp