God kveld:)

Frisøren87

Glad i forumet
Hva driver dere med ikveld da flotte juni damer?

Har strikket litt på osloanorakken til sønnen min. Skravlet med noen venninner og sett på tv. Slapp kveld, siden jeg har vert veldig kvalm i dag og sinnsykt trøtt :/ håper på en bedre dag i morgen :)

Sitter og ser på film med mannen, svigerfar og svoger :) Kjempekjekt. Har akkurat spist en deilig middag og drukket et glass julebrus! :o Jeg klarte ikke å la være. Kan jeg skylde på at jeg er gravid?

Sent from my iPhone using BV Forum

Sitter og ser på film med mannen, svigerfar og svoger :) Kjempekjekt. Har akkurat spist en deilig middag og drukket et glass julebrus! :o Jeg klarte ikke å la være. Kan jeg skylde på at jeg er gravid?

Selvfølgelig kan du skylde på det

Selvfølgelig kan du skylde på det

Så bra! ;) Hehe. For jeg drikker ikke egentlig julebrus før desember. Julen er litt hellig her i huset :)

Her og:) syns det er litt galskap at det er kommet julepynt i butikker allerede... Aaaaalt for tidlig...

Ja, helt enig. Gikk forbi et skilt på butikken i dag. "IKKE GLEM JULEGRØTEN"....

Flaks, for det var rett før jeg glemte den. :p

Kjørte 1 1/2 time til nærmeste mcdonalds for jeg fikk så lysst på en cheesburger. Skulle egentlig gå på kino, men etter burgeren min var jeg kvalm og ville hjem.. Hehe, vi får ta kinoen imårra:-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

akurat kommet fra bade, freshe seg litt opp :P mannen er på vei hjem nå :D kommer uti nattetimene, skal lage litt mat( risotto med skogsopp og bacon) og kose oss lit før vi legger oss, gud så jeg ha savna han.
så nå er det sofatjeneste ei stund, huset er rent å pent, to katter på fanget og en hund på gulvet forann,mye selskap i disse raringene=)

I natt sitter jeg å venter på forsinket fly i Tyrkia.... Letter kl 01:40 norsk tid, håper vi :p

Back
Topp