God kveld

LykkeligMamma

Forelsket i forumet
Oktobermirakler 2013
Hei jenter :D
I dag var jeg på kontroll hos legen, 23+2 uker :)
Gått opp til sammen 7kg nå, hjertelyden til snuppa var på 132 slag i minuttet og alt er bare bra ♥
Legen sendte også henvisning inn til sykehuset om samtale med en jordmor der inne. Jeg hadde en traumatisk fødsel sist, og nå begynner nervene for neste fødsel å komme. Redd det samme vil skje igjen.. De vil derfor ha meg inn på en samtale, så jeg kan få snakket om det som skjedde og prøve å "planlegge" neste fødsel litt. Kjenner jeg er spent på denne samtalen, noen her inne som har vært med på noe sånt før?
Håpet mitt er jo å bli igangsatt en stund før termin, så baby ikke blir for stor for bekkenet mitt. Lillegutt kom 11 dager før termin og veide 3550gr, satt bom fast. Hadde han kommet til termin ville han vært rundt 4kg! Jeg er livredd for å gå overtid så baby blir for stor og setter seg fast denne gangen også... Men jeg får nå se hva som skjer videre :)

Så fint alt var bra med lille jenta og deg :) Og godt du får oppfølging ift til fødsel, jeg har ikke gjort noe sånn selv, så vet ikke helt hva som skjer, men ville trodd det handler mest om å snakke det ut, for noen hjelper det kanskje bare å snakke om det sammen med profesjonelle, om ikke det hjelper finner de kanskje en løsning som kan passe for deg/dere (ks, igangsetting osv) :) Håper det blir noe du kan bli rolig for, så du slipper gå å grue deg resten av svskapet..

Back
Topp