god kveld ;.)

Hede85

Blir kjent med forumet
Syns det er fryktelig stille her for tida ...
Ønsker alle er forsatt fin lørdagskveld :) :)
Her skinner sola og humøret blir automatisk på topp :) 
koa dere! 

Jeg kan vell si God morgen til deg nå;D

Her var det å sol i går! Var herlig! Bor i nordland så har hatt SÅ dåli vær, å ingen snev av sommer, men i går!:D Da var det sommervær, men desverre så er det regn idag igjenn!:(

God Morgen :-) Huff ja vet alt om dårlig vær :p bor i finnmark og har ikke akkurat vært noe særlig... Men o dag er det sommer!!!! Sitter på verandaen og nyter sola! Ha en fortsatt fin dag. Håper du får det samme snart :-)

Jeg har hatt besøk av mamma, søss og tanteungen siden torsdag, så jeg har ikke brukt noe tid med PC... :)
Helga har vært tipptopp <3

Hei! Er ny her inne! Brukt babyverden mest til å lese artikler, men nå er jeg litt nyskjerrig på forumet også!
Jeg har termin 26 oktober, og det er første bebien. Kjønnet vet vi ikke, da gullet var litt sjenert på ul.
Noen som har erfaringer med 3D ul forresten? Er så veldig nyskjerrig på kjønnet nå ;)

queenme skrev:
Hei! Er ny her inne! Brukt babyverden mest til å lese artikler, men nå er jeg litt nyskjerrig på forumet også!
Jeg har termin 26 oktober, og det er første bebien. Kjønnet vet vi ikke, da gullet var litt sjenert på ul.
Noen som har erfaringer med 3D ul forresten? Er så veldig nyskjerrig på kjønnet nå ;)

Hei så koslig da :) første graviditeten jeg har brukt det aktivt jeg og :) Jeg har termin 30 okt :) Var på 3d med min første. utrolig artig opplevelse så det anbefales. Fikk fine bilder og DVD. Har vært på 2 ultralyder så her er jeg ganske sikkert på det blir ei jente, men gleder meg til å få bekreftet det på 3d ultralyd i tillegg :) 

Hei. Jeg har vært på en helgetur til Danmark, så har ikke fått sett her inne i helgen. Vi tok ikke 3D med storebror. Men har bestillt denne gangen i starten av august for å få sett litt nærmere på snuppa. Jeg gleder meg veldig allerede.

Er det noen som vet fra hvilken uke det er best bilder å få på 3D ul? Syns å ha hørt d er ca uke 26? Er så nyskjerrig på kjønnet! pluss det hadde jo vært veeeldi fint å få se hvordan nurket ser ut!! :D

Back
Topp