God kveld!

Begge ungene er i seng, og jeg ligger rett ut i sofaen. Her skal jeg ligge resten av kvelden også. 
Dette var virkelig vært den verste dagen hittil i svangerskapet. Fullstendig tappet for energi! Håper virkelig formen er myyyye bedre i morgen, for da MÅ jeg bake to kaker!

Heihei
Jeg har så langt hatt min BESTE dag siden uke 6 av svangerskapet! I dag har jeg ikke kastet opp mer enn èn gang! Juhuuu!! Håper det går rette veien nå! *bank i bordet* Minsten er med papsen sin på butikken og handler inn til bursdagsselskap i helga, og ho eldste har besøk så de koser seg her med tegnefilm og kvelds. Jeg nyter en lat stund på sofaen, i dag har jeg jo FAKTISK fått gjort noe i huset etter gammelt.

Akkurat lagt barn, sitter her og trøkker i meg nammis! ;) Null planer for kvelden, one and only sofasliting!

Jeg er helt uslitt! Driver å baker masse kaker til bursdagsselskapet til meg og sambo i morgen! Han har blitt 25, og jeg blir 20 år den 21. juli :)
Lillegutten her er i seng også! Tenkte å begynne på middag til meg og kjære nå!

Her er lille i seng, men sover ikke... Hu synger og roper bolle bolle.. :)

Jeg har akkurat dytta i meg maaassse ferske reker med loff og majones.. Hatt en ganske god dag når det kommer til kvalme.. :)

Lillegutt har lagt seg og jeg har just spist brød med eggerøre, fikk skikkelig cravings på det  Nå skal vi se film og spise litt godis.. 

Jeg ligger på sofaen og spiser pottis. Har ingen andre planer for kvelden. Blir vel en tidlig kveld, er så trøtt

Her har vi forspist oss på taco, som seg hør og bør en fredagskveld.
Bare jeg blir litt mindre stappmett nå, så blir det jordbær med fløte og sukker
Også skal jeg bare fortsett å ligge på sofa´n og se på tv. Jeg eeeelsker fredager!

Er ti uker på vei i dag!! Håper de to neste går fort...verker sånn etter å fortelle det til "hele verden"

Nattinatt jenter! Jeg er helt ødelagt, så nå skal jeg på date med Jon Blund :)

Jeg har akkurat bakt 20 skolebrød og 30 grove rundstykker!! NAMNAM.. Måtte benytte kvelden siden jeg har vært i bra form idag!

Skjer ikkeno egentlig!
Måtte fortelle det til arbeidsgiver i dag da, siden jeg har vært litt borte i det siste, og det er ikke likt meg.. Vil ikke at de skal tro at jeg sluntrer unna jobben heller :/ Men de tok det bra å gratulerte meg :D

Ellers så er jeg dritsliten, trøtt og småkvalm hele tiden :P men det er jo normalt så! 
I tillegg så har vi fått ny valp i hus, som vi henta fra Belgia på Mandag :D Er bra liv i kåken nå ja ;P 

Back
Topp