god kveld!

chrichri

Forumet er livet
beklager at jeg er mindre aktiv! Praksis tar knekken på meg[:-] eller alt som må gjøres når en kommer hjem er d som tar knekken på meg... føler at jeg er i praksis 24 timer i døgnet jo!

gleder meg til 18 des, for da er d ferie[:D][:D][:D][:D]

Kjenner til den. Hushjelp er fint å drømme om på slike kaotiske dager.

Holdt ut, snart ferie[:)]

Trives du ellers i praksisen?

da er vi to! Jeg er ferdig på fredag...siste gang jeg har "ansvar" er i morgen... gleeeeeder meg sinnsykt! Hold ut den siste tida

har bare praksis ut uka! men så er d to uker på skolen så praksis en uke igje [:-]!

er i praksis til 2 trinn, 21 elever[;)] joda, jeg trives. Bare at en blir så himla klar [:-] sambo sa at jeg er litt mer sur i disse ukene, så han gleda seg ikke til jeg skulle ut i jobb!

er ekstra stressa i kveld, ettersom lærern fra ksolen kommer og skal se meg undv (og bare meg, heldig slik,nooot)... skal ha om likevekt i matematikken!

....................... sier hun som hadde 2 mnd sommerferie[>:][>:][>:][>:][>:][>:][>:][8D]

hehe[:-]

regna m d kom en, slik er d for oss vanlige mennsker som jobber[;)]

jeg vet jeg vet, skal ikke klage!

bare litt voldsomt tungt akkurat nå...og litt stressa for morgendagen! Når morgendagen er over, da senker jeg skuldrene for denne uka!

Skole er PES!!! jeg har jo aldri vært i praksis så jeg kan ikke sette meg inni det egentlig[8D]. Men stå på og snart får du senket tempoet litt - i siste fall til jul[8D]

Back
Topp