God Kveld ?

joda[:D]

netopp kom meg på pc[;)] småen lit sene i seng i dag [:D]

men nu er d champis.snaxs åååå en film [8D]

jeg er her en liten stund..

vi har kjøpt tv-benk, hylle til badet og sånn krakk man kan bruke på kjøkken/bad og lignende på Ikea [:)] så nå holder vi på å skru det sammen..

Snuppen har vært helt galen idag [8D] snasken har gått i ETT [8D][:D] så det var deilig å hive hun i seng isted hehe.. [:)]

Så bra at det er litt liv her hvertfall [:D] hehe
Jeg ser også på skal vi Danse, mange flinke [:D]

ORIGINAL: *LL*

Jeg prøver å være her, men det er vanskelig siden Lilly våkner hvert 15. minutt[X(]
Siden torsdag har det vært sånn: ikke sove på dagen, ikke sove på natta, nekte å sove mer etter halv5-tiden.
Jeg er så trøøøøtt!! Og det MÅ jo hun også være!
Hun er ikke helt i form... Var litt varm på torsdagsnatta og i går og er sutrete og kosete...

Hmm... ørene kanskje? Trykket blir jo verre når man ligger flatt?

Jeg er her!

Sitter med føttene i været og laptop'en på fanget og har ingen planer om og flytte meg med det første!
Dødssliten etter en lang dag. Junior er syk, og jeg har vært alene med ham stort sett hele dagen.
Så han har vært veldig "på" meg i dag, noe som ikke var så bra for bekkenet mitt kjenner jeg... [:'(]

Nå kooooser jeg meg med en iskald Clausthaler! [:)]

Føler med deg *LL* slitsomt når de små ikke vil sove! Snuppa her nekter å sove om natta [:-]

Her våkner snuppa alt fra 1 til 3 ganger om kvelden og alt fra 1 til 100000 om natta [8D] [:-]
Også er det alltid morgen rundt 05:30 - 06:00 da nekter hun å sove mere [:-]

ORIGINAL: *LL*

ORIGINAL: Rosica

Jeg er her!

Sitter med føttene i været og laptop'en på fanget og har ingen planer om og flytte meg med det første!
Dødssliten etter en lang dag. Junior er syk, og jeg har vært alene med ham stort sett hele dagen.
Så han har vært veldig "på" meg i dag, noe som ikke var så bra for bekkenet mitt kjenner jeg... [:'(]

Nå kooooser jeg meg med en iskald Clausthaler! [:)]

Uff, mange syke barn for tiden!
Er vell sesongen for det nå[&o]
God bedring til han, håper han er bedre til i morgen[:)]
Plages du med bekkenet? Kan ikke være noe særlig...

Ja, det er høysesong for sykdom nå...
Det "kjedelige" er at han kun har feber, og null andre symptomer.
Verken forkjølet, hovne mandler, tar seg ikke til ørene osv...
2-års jekslene kanskje....? Who knows. [:)]

Bekkenløsning har jeg fått ja, sånt som skjer når man har en liten en som krever litt løft og bæring....
Men men.[8D]

Eller kanskje det er den 4 barnesykdommen? starter ikke den med feber?

ORIGINAL: dripdrop

Eller kanskje det er den 4 barnesykdommen? starter ikke den med feber?

Den 4. barnesykdommen var vi så heldig og ha i romjula i fjor, så den er vi ferdig med...[:)]

Oja, okei [;)]
Har ikke hat den enda vi, men regner med at hun helt sikkert får det iløpet av bhg året [8D]

Todeloo.. Her sover begge trolla.. og jeg sitter her med pepsi max og litt snop.. har spist så mye dritt i dag at jeg føler meg helt råtten.. vi har vært i barnebursdag.. og deretter kom foreldrene mine hjem til meg.. for jeg ble 28 år om mandag.. og mamma og de har vært bortreist.. så ble det kake og skit da å.. usj.. Men men.. Nå har jeg pynta med det nye stæsjet jeg har kjøpt i helga! og er sååå fornøyd!! ;)

DripDrop; usj, det hørtes fryktelig slitsomt ut.. sovner hun fort igjen når hun våkner på kvelden/ natta da?

Lov å kose seg i helgene da, lykkeligtrollmor [:D]

Hun har gjort dette en "lang" periode nå, så jeg er så vant til det [8D] hehe
Det varierer veldig, noen ganger sovner hun raskt, andre ganger bruker hun lang tid ....

God kveld[:)][:)]
Nå har eg bakt en kake til tantungen min som skal ha selskap i morgen,så nå slapper eg av..
Sjeder meg litt igrunn[8|]

i går var jeg ikke her nei, vi så på film, spiste godis og drakk vin hihi [:D]

få se bilde av kaka da jannet84?

Back
Topp