God kveld

MrsPink

Forumet er livet
Dere driver med i kveld?

Jeg venter på at X-factor skal starte. Og på at sambo skal komme hjem slik at vi kan få oss litt middag! Jeg har tent stearinlys og slapper av på sofa`n. Helene sover hos onkelen sin i dag. Og Ida er lagt for kvelden. [:D]

Har fått lagt begge de to små - og jeg sitter å nyter en stille kveld, ettersom gubben er ute :)

ORIGINAL: liviliv

Har fått lagt begge de to små - og jeg sitter å nyter en stille kveld, ettersom gubben er ute :)

Deilig med en stille kveld! Alt bra med dere? [:D]

Hei hei ;)

Jeg ser på x-factor og drikker pepsi max. Også vasker jeg tøy.. så maskinen går hele tiden nå i kveld.. Greit å få unna litt ;)

ORIGINAL: LykkeligTrollmor

Hei hei ;)

Jeg ser på x-factor og drikker pepsi max. Også vasker jeg tøy.. så maskinen går hele tiden nå i kveld.. Greit å få unna litt ;)

Ja, har går også maskinen. Greit det. Må få unna litt tøy! Det hoper seg fort opp. [8D]

ORIGINAL: MrsPink

ORIGINAL: liviliv

Deilig med en stille kveld! Alt bra med dere? [:D]

Alt veldig vell [:)][:)] Travle dager med to små (men det vet du jo). Starter gjerne dagen 5 om morgningen. Ikke akkurat uthvilt da... (er fremdels oppe å ammer 1-2 ganger)
Minstejenta har i dag begynt å rulle seg på gulvet :)) Og da BÅDE fra rygg til mage, og mage til rygg! Så da er hun også mer mobil...
Og storebror finner jo stadig vekk på nye sprell :) I dag har han kjørt tømmer (henter ved med traktoren i vedkassa), lagt det på sagbenken (legger de etterhverandre på stuebordet, så det ser ut som en lang stokk) og kappet med motorsaga - og så kjørt veden tilbake til vedkassa.
ÅÅÅ - det er så herlig [:)][:)] Digger å være mamma [:)]

God Kveld [:D]
Nå slapper jeg endelig av i sofa'n, dagene flyr i ett om dagen [8D] [:)] hehe
Deilig å sette seg ned under pledde etter en varm deilig dusj når man har vært ute å jogga [;)]

God kveld [:)]
Jeg skulle egentlig vaske loftet i leiligheten vi har solgt ikveld.. men idag er jeg helt knust i bekkenet, så sendte sambo avgårde.. han fikk med seg 2 kompiser så de fikk det unna[:)]
Nøkkelen overleveres til de nye eierne imorgen... [:)]

ellers har jeg bare vært slaktet i sofaen, eller måtte vaske og henge opp endel klær og ta oppvasken (har ikke opvaskemaskin i leiligheten vi leier [:(])
Men men bare rett over jul og det skal jeg klare hehe..

God kveld[:D]

I kveld har vi sett X-faktor og spist indisk take-away..mmmmmmmmmmm[;)]
Skulle egentlig ha malt i kveld, men senga står å roper på meg så tror den vinner over malinga i kveld.

Back
Topp